Bejonse
Foto: Beyonce/Cecred/Instagram

"Daudzi no jums nezina, ka mans pirmais darbs bija nogriezto matu saslaucīšanu mammas salonā," ar šādu un citiem paziņojumiem Bejonse pērn pārtrauca savu "Renaissance World Tour" turneju, lai pavēstītu, ka rada kaut ko ļoti īpašu. Beidzot gaidīšana ir galā – Bejonses matu kopšanas līnija "Cécred" oficiāli ir pieejama visiem faniem un skaistumkopšanas cienītājiem. Jaunais zīmols "Cécred" viņai ir ļoti svarīgs.

7. februārī Bejonse paziņoja par savas matu kopšanas līnijas "Cécred" atklāšanu ar "Instagram" ierakstu savā oficiālajā kontā. Paziņojumam klāt bija pievienots arī viņas jaunākā zīmola profils ar reklāmas rullīti, kas veidots gluži kā ģimenes video arhīvs, kurā galvenā loma tikusi Tīnai Noulzai, Bejonses mammai. Tieši māte bijis galvenais iedvesmas avots zīmola radīšanā.

"Cécred" jaunizveidotajā "Instagram" kontā skanēja mierinājuma vārdi faniem: "Baumas patiesi ir apstiprinājušās – "Cécred" tuvojas. Atzīmējiet savos kalendāros 20. februāri."

Ko nozīmē "Cécred"?

Sarunā ar žurnālu "Essence" Bejonse pastāstīja, kā viņa izdomāja sava matu kopšanas zīmola nosaukumu. Mūziķe arī minēja, ka tas ir saistīts ar viņas psoriāzes ārstēšanu: "Manas stāsts par matiem ir ļoti personisks. Sākot no bērnības, ko pavadīju mammas salonā, līdz tētim, kurš klāja eļļu uz manas galvas ādas, lai ārstētu psoriāzi, – visi šie mirkļi man ir bijuši ļoti svēti."

Psoriāze ir autoimūnā slimība, kas rodas no patoloģiskas imūnsistēmas reakcijas uz pašā organismā sastopamajām vielām un audiem, novedot pie ķermeņa audu bojājuma un iekaisuma. Galvenās saslimšanas pazīmes ir sudrabainu, pelēku vai baltu zvīņu klātas plāksnītes uz elkoņiem, ceļgaliem, galvas ādas un muguras, tomēr slimības skarta var būt jebkura ķermeņa daļa.

Tāpat Bejonse akcentēja, ka, viņasprāt, saloni un frizētavas ir gluži kā atpūtas vietas un tās var saukt par sava veida svētnīcām.

"Tāpēc es paņēmu sava vārda "Cé" beigas un tās pievienoju vārdam "Sacred", kas tiešā tulkojumā ir "svēts", un tā izveidojās "Cécred"," viņa paskaidroja. "No manas mammas salona, ​​ikdienas rituāliem ar manu tēvu, līdz gadiem ilgajai pieredzei matu kopšanas līnijas izstrādē šis ceļojums ir bijis tieši tāds – "Cécred"."

Ko Bejonse teikusi par savu jauno matu kopšanas līniju?

Bejonse atzīst, ka jaunajam zīmolam ir vistiešākā saistība ar viņas ģimenes salonu, jo "Knowles" frizētava bija kā daļa no mājām: "Tīna Noulza izveidoja nelielu salonu mūsu mājas aizmugurē, un es atceros, ka, skatoties multiplikācijas filmas vai spēlējoties ar lellēm, es bieži viņu vēroju. Šie mirkļi ir iegravēti katrā manas bērnības atmiņas stūrītī."

"Atskatoties uz to, varu secināt, ka tas bija kas vairāk nekā tikai friziera apmeklējums. Tā bija terapija," saka Bejonse. "Es pati savām acīm redzēju, kā tas, kā mēs kopjam un godinām matus, var tieši ietekmēt mūsu dvēseli. Esmu tik daudz iemācījusies savā matu kopšanas ceļojumā un vienmēr esmu sapņojusi turpināt mātes iesākto."

Gandrīz pirms gada, jau 2023. gada maijā Bejonse deva mājienus, ka gatavojas laist klajā matu kopšanas līniju: "Mammas salonā iepazinos ar daudzām uzņēmīgām sievietēm... Es nevaru vien sagaidīt, kad jūs varēsiet izbaudīt to, ko esmu radījusi."

Un tieši šis pieticīgais uzņēmums arī kalpoja par stūrakmeni viņas kā mākslinieces jeb dziedātājas izaugsmē. Tieši mātes salona sienās viņa pirmo reizi aizrāva publiku, uzstājoties kopā ar savu bijušo grupu "Destiny's Child". Un tieši šo aizkustinošo stāstu viņa cenšas godināt ar "Cécred".

Arī Tīna Noulza ir izteikusies par meitas jauno uzņēmumu, atkārtoti uzsverot matu nozīmi pašu ģimenē un melnādaino kopienā: "Ir tā – ja melnādaino kultūrā tu spēsi skaisti ieveidot matus, tu nekad nebūsi nabags. Un es to vienmēr teicu un mācīju saviem bērniem. Tāpat kā to man iemācīja mana mamma! Tātad tas ir mūsu mantojums!"

Kādi produkti ir Bejonses matu kopšanas līnijā?

"Essence" intervijā Bejonse savu matu kopšanas līniju raksturo kā "mantojuma projektu", ka "Cécred" tapis, pateicoties mūsdienu zinātnei, kas nemanāmi savijusies ar mūžīgām tradīcijām un ģimenes mantojumu.

Portāls "People" informē, ka kolekcijā ir gan dziļi attīrošs šampūns "Clarifying Shampoo & Scalp Scrub" (35 eiro), gan mitrinošs šampūns ar hialuronskābi (28 eiro), ar eļļu un šī sviestu piesātināts kondicionieris (35 eiro) un keratīna maska (39 eiro). Tāpat tajā iekļauts matus stiprinošs, fermentētu rīsu un rožu proteīna produkts kopšanas rituālam (48 eiro par četrām procedūrām), mitrinošs losjons (35 eiro), barojoša matu eļļa jeb 13 eļļu maisījums (40 eiro) un rituāla trauciņš (18 eiro).

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!