"Daudzi no jums nezina, ka mans pirmais darbs bija nogriezto matu saslaucīšanu mammas salonā," ar šādu un citiem paziņojumiem Bejonse pērn pārtrauca savu "Renaissance World Tour" turneju, lai pavēstītu, ka rada kaut ko ļoti īpašu. Beidzot gaidīšana ir galā – Bejonses matu kopšanas līnija "Cécred" oficiāli ir pieejama visiem faniem un skaistumkopšanas cienītājiem. Jaunais zīmols "Cécred" viņai ir ļoti svarīgs.
7. februārī Bejonse paziņoja par savas matu kopšanas līnijas "Cécred" atklāšanu ar "Instagram" ierakstu savā oficiālajā kontā. Paziņojumam klāt bija pievienots arī viņas jaunākā zīmola profils ar reklāmas rullīti, kas veidots gluži kā ģimenes video arhīvs, kurā galvenā loma tikusi Tīnai Noulzai, Bejonses mammai. Tieši māte bijis galvenais iedvesmas avots zīmola radīšanā.
"Cécred" jaunizveidotajā "Instagram" kontā skanēja mierinājuma vārdi faniem: "Baumas patiesi ir apstiprinājušās – "Cécred" tuvojas. Atzīmējiet savos kalendāros 20. februāri."