Kamēr puse pasaules ir norūpējusies pat to, kur ir pazudusi Keita Midltone, Saseksas hercogiene Megana Mārkla izmanto laiku lietderīgi un "pa kluso" atgriezusies soctīklā "Instagram" ar jaunu projektu – dzīvesstila zīmolu "American Riviera Orchard".
14. martā tikusi izveidota interneta vietne un "Instagram" konts ar nosaukumu "American Riviera Orchard". Tās pieteikums un paskaidrojums ir lietišķs un ne pārāk izsmeļošs: "2024. gadā, Saseksas hercogienes Meganas izveidots." Vienīgais attēls ir grafisks logotips, bet "story" sadaļā ir videoklips, kur Nensijas Vilsones dziesmas "I Wish You Love" pavadījumā, Megana sakārto vāzē ziedus un gatavo maltīti.
Izdevumā "People" minēts, ka nosaukums "American Riviera Orchard" varētu norādīt uz Meganas, prinča Harija un viņu atvašu (četrus gadus vecā prinča Ārčija un divus gadus vecās princeses Lilibetas) mītnes vietu Santabarbarā, Kalifornijā. Santabarbara jau vairāk nekā 100 gadus tiek dēvēta par amerikāņu rivjēru vietas mērenā klimata dēļ, krāšņās ainavas, ēdienu un vīna kultūras dēļ. Logotipā ir iekļauts arī vārds "Montecito", kas ir precīzāks karaliskās ģimenes dzīvesvietas nosaukums.