Kamēr puse pasaules ir norūpējusies pat to, kur ir pazudusi Keita Midltone, Saseksas hercogiene Megana Mārkla izmanto laiku lietderīgi un "pa kluso" atgriezusies soctīklā "Instagram" ar jaunu projektu – dzīvesstila zīmolu "American Riviera Orchard".
14. martā tikusi izveidota interneta vietne un "Instagram" konts ar nosaukumu "American Riviera Orchard". Tās pieteikums un paskaidrojums ir lietišķs un ne pārāk izsmeļošs: "2024. gadā, Saseksas hercogienes Meganas izveidots." Vienīgais attēls ir grafisks logotips, bet "story" sadaļā ir videoklips, kur Nensijas Vilsones dziesmas "I Wish You Love" pavadījumā, Megana sakārto vāzē ziedus un gatavo maltīti.
Izdevumā "People" minēts, ka nosaukums "American Riviera Orchard" varētu norādīt uz Meganas, prinča Harija un viņu atvašu (četrus gadus vecā prinča Ārčija un divus gadus vecās princeses Lilibetas) mītnes vietu Santabarbarā, Kalifornijā. Santabarbara jau vairāk nekā 100 gadus tiek dēvēta par amerikāņu rivjēru vietas mērenā klimata dēļ, krāšņās ainavas, ēdienu un vīna kultūras dēļ. Logotipā ir iekļauts arī vārds "Montecito", kas ir precīzāks karaliskās ģimenes dzīvesvietas nosaukums.
"People" žurnālisti ir izpētījuši arī preču zīmes reģistrus, un tie liecina, ka zīmols plāno nodarboties ar galda piederumu, virtuves tekstila, dzērienu un ēdienu (piemēram, želejas, ievārījumu, marmelādes, pastas) tirdzniecību. Pieteikumā ir minētas arī pavārgrāmatas un solīta līdzība ar dzīvesstila emuāru "The Tig", ko Megana bija izveidojusi 2014. gadā un slēgusi tūlīt pēc saderināšanās. Emuārā viņa ieteica ēdienus, dzērienus un ceļojumus, un klāstīja personīgās dzīves pārdomas.
14. marts ir bijusi pirmā sociālo tīklu aktivitāte kopš 2020. gada pāra "Instagram" konta @SussexRoyal atjauninājuma par karaļnama atstāšanu. Šis profils bija paredzēts, lai "atdalītos" no Viljama un Keitas, bet dzīvības pazīmes tajā manītas netika. Pērn Megana intervijās bija atgādinājusi, ka apzināti atturas no soctīklu izmantošanas "pašas labklājības dēļ". Acīmredzot uzņēmējdarbība šajā ziņā ir izņēmums.