Jaunajā, visai provokatīvajā dizaineres Stellas Makartnijas reklāmas kampaņā supermodele Kara Delevinja pozē teju pilnībā kaila, cenšoties pievērst uzmanību modes industrijas atkritumu problēmai. Tā zīmols "Stella McCartney" 2024. gada vasaras kampaņā reklamē savu līdz šim ilgtspējīgāko kolekciju.
Kampaņas attēlos supermodele un aktrise pozē visai netradicionālā vidē, proti, nevis kādā fotostudijā, bet priekšroku dodot sienai "Veolia" pārstrādes rūpnīcā Londonā. Tur, sasmalcinātu dzērienu skārdeņu ieskauta, Kara, piesedzot krūtis, rokās tur divas miniatūras, pelēkas "Falabella" mākslīgās ādas rokassomas un lielu pelēku "Falabella" somu zemāk. Lai gan augšdaļa pilnībā kaila, apakšdaļā uzvilktas mirdzošas mazbiksītes. Arī minimiālistiskais grims lieliski saskaņots ar kolekcijas ekoloģisko vēstījumu.
Mākslīgās ādas "Falabella" rokassomiņas, kurām raksturīga ķēdīšu apdare, ir viens no šī brīža modes piekritēju iecienītākajiem aksesuāriem.
Kā norādīts paziņojumā presei, kampaņas koncepcija radusies, lai atgādinātu par satraucošo statistiku: ik gadu tiek saražoti 92 miljoni tonnu apģērbu atkritumu. Un ik sekundi pilns kravas auto nonāk poligonos vai sadedzināšanas iekārtās... Un lai gan vairāk nekā 90 procenti no tiem var tikt izmantoti atkārtoti vai citādi transformēti, tomēr mazāk nekā viens procents tiešām tiek pārstrādāti. Tieši šī iemesla dēļ radusies kampaņa, lai veicinātu izpratni un samazinātu uzņēmumu radīto atkritumu daudzumu.
Un, lūk, šī fotosesija demonstrē Makārtnijas jauno kampaņu kolekcijai, kurā izmantoti 95 procenti ilgtspējīgi materiāli. Piemēram, somas odere ir izgatavota no okeānos nonākušās plastmasas, un ķēde ir no pārstrādāta misiņa un alumīnija.