dziedātāja Diona, Edgar Fresh
Foto: Publicitātes foto

Viens no pasaules populārākajiem bērnu izklaides zīmoliem "Nickelodeon" izziņojis nominantus ikgadējai "Kids’ Choice Awards" apbalvošanas ceremonijai. Starp pasaulslavenām televīzijas, kino, sporta, mūzikas un citu jomu zvaigznēm uz apbalvojumu pretendē arī četri sociālo tīklu spīdekļi no Latvijas.

Ceremoniju, kuru šogad vadīs iemīļotie multfilmu tēli Sūklis Bobs Kvadrātbiksis un viņa draugs Patriks, "Go3" televīzijā varēs redzēt no 17. jūlija.

Līdzās visā pasaulē atpazīstamībām un iemīļotām zvaigznēm, uz prestižo apbalvojumu kategorijā "Latvijas mīļākais satura veidotājs" nominēti arī četri sociālo tīklu satura veidotāji no Latvijas: dziedātāja Diona, orientēšanās sportists Jēkabs Niklāvs Janovs, tehnoloģiju entuziasts Edgar Fresh un ceļotāja Krista Gailīte. Par saviem favorītiem ikviens var nobalsot šajā vietnē.

Foto: Publicitātes foto

Šī nav pirmā reize, kad Latvijas sociālo tīklu zvaigznes pretendē uz prestižo apbalvojumu. 2022. gadā par kategorijas uzvarētāju tika kronēta tiktokere Justīne Martinsone, bet aizvadītajā gadā uzvaras laurus plūca Lauris Zalāns.

Starp šī gada "Kid’s Choice Awards" apbalvojuma kandidātiem atrodami ļoti plaši atpazīstamas personības un raidījumi. Mūzikas kategorijā iespējams nobalsot par Džastinu Timberleiku, Arianu Grandi, The Weeknd un citiem. Populārā dziedātāja Teilore Svifta ar sešām nominācijām ir līdere, taču viņai ar četrām nominācijām seko Olīvija Rodrigo, Mailija Sairusa un Bejonse. Pirmo reizi uz apbalvojumu pretendē Timotijs Šalamets, Raiens Goslings un Margo Robija. Savukārt sporta kategorijā uz uzvaru pretendē Krištianu Ronaldu, Lionels Mesi un Lebrons Džeimss.

"Nickelodeon" šogad svin iemīļotā multfilmu varoņa Sūkļa Boba Kvadrātbikša 25 gadu jubileju, līdz ar to bērni un ģimenes apbalvošanas ceremonijas ietvaros tiks aizvesti uz vasaras lielāko ballīti, kas notiks multfilmas varoņu mājvietā "Bikini Bottom". Ceremonijas skatītājus sagaida vizuāli pārsteigumi, inovatīvi risinājumi, kā arī jautrs šovs ar slavenību piedalīšanos.

"Nickelodeon", kas pastāv jau 45. gadu, ir populārākais bērnu izklaides zīmols, kas izveidojis daudzveidīgu un globālu biznesu, it visā par prioritāti uzstādot bērnu intereses. Zīmols ietver televīzijas programmu veidošanu un ražošanu ASV un visā pasaulē, kā arī digitālos risinājumus, izdevniecības un mākslas filmas. "Nickelodeon" ir daļa no "Paramount" (Nasdaq: PARA, PARAA) globālā multimediju izklaides zīmolu portfeļa.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!