Šķiet, ka Kardašjanu dinastijas valdīšanas laiks sociālajos tīklos ir beidzies, jo slaveno ģimeni vaino neīstu sekotāju iegādē.
To, ka Kardašjanu fani garlaikojas, pierāda ģimenes zīmolu kontu zemā sekotāju iesaistīšanās veiktspēja. Lai gan nemēdz apšaubīt ģimenes popularitāti, viņu apģērbu un skaistumkopšanas zīmolu analīze demonstrē ārkārtīgi zemu fanu lojalitāti.
"The Sun" un "Phalanx Analytics" dati liecina, ka slavenībām ar vairāk nekā miljons sekotājiem "Instagram", sekotāju iesaistei (jeb "engagement") ir jābūt starp vienu un pieciem procentiem. Tomēr virtuālajā pasaulē Kardašjanu ģimenes zīmoliem tā tas nav.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit