Botokss sejā un robotu programmatūra sociālajos tīklos: Kardašjanu ģimenes realitāte
Foto: Publicitātes foto

Šķiet, ka Kardašjanu dinastijas valdīšanas laiks sociālajos tīklos ir beidzies, jo slaveno ģimeni vaino neīstu sekotāju iegādē.

To, ka Kardašjanu fani garlaikojas, pierāda ģimenes zīmolu kontu zemā sekotāju iesaistīšanās veiktspēja. Lai gan nemēdz apšaubīt ģimenes popularitāti, viņu apģērbu un skaistumkopšanas zīmolu analīze demonstrē ārkārtīgi zemu fanu lojalitāti.

"The Sun" un "Phalanx Analytics" dati liecina, ka slavenībām ar vairāk nekā miljons sekotājiem "Instagram", sekotāju iesaistei (jeb "engagement") ir jābūt starp vienu un pieciem procentiem. Tomēr virtuālajā pasaulē Kardašjanu ģimenes zīmoliem tā tas nav.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!