"Lai nu kam, bet policistam reklamēt azartspēles ir zem jebkāda goda," portālā "X" norādījis kāds lietotājs, klāt pievienojot ekrānuzņēmumu ar "Fēniksa" reklāmu, kurā nepārprotami ir redzama Nikolaja Puzikova seja. Radās jautājumi – vai tā ir "normāla prakse", ka policists reklamē azartspēles? Un vai tas tomēr nekaitē Valsts policijas tēlam? Saziņā ar "Delfi" dziedošais policists norāda, ka sadarbība attiekusies tikai uz apģērba reklāmu, tomēr pēc mūsu komunikācijas paziņo: "Šī publikācija ir izņemta no "Facebook" "Fenikss Online" konta."
"No savas puses vēlos teikt, ka "veikals.fenikss.lv" man kā influencerim piedāvāja sadarboties joku kreklu interneta veikala projekta reklamēšanā. Man šķiet, ka šis projekts ļoti interesanti, ar humoru apspēlē dažādas sadzīviskas un sabiedrībā aktuālas tēmas. Turklāt, ņemot vērā, ka "Veikals.fenikss" ir reģistrēts kā apģērbu mazumtirgotājs, nesaskatu problēmas šajā sadarbībā," uz "Delfi" vaicājumu, vai ir pieņemami, ka policists reklamē azartspēles, atbild Puzikovs.
Lai gan viņš atklāja, ka reklāmas šobrīd ir dzēstas, viņa attēli joprojām ir redzami mājaslapā, kur viņš reklamē T kreklus ar azartiskiem uzrakstiem – "Es neesmu ideāls, bet tu arī neesi nekāds auksts aliņš", "Feņķis" un "Bērnībā griezu vilciņu, tagad griežu aparātus". Interesanti, ka šos pašus kreklus reklamē arī citi sabiedrībā pazīstami cilvēki, tostarp mākslinieks Miks Dukurs un uzņēmēja Endija Kalniņa.
Ko par šo situāciju saka Valsts policija, Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekcija un Iekšlietu ministrija?
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv