Jau no 1. līdz 3. novembrim Ķīpsalā notiks Baltijas lielākie skaistumkopšanas svētki – izstāde "Baltic Beauty 2024", kur līdzās pasaulslaveniem zīmoliem pulcēsies arī pašmāju zīmoli un to radītāji, pazīstamie digitālā satura veidotāji un uzņēmēji – Kristina Andža, Anete Spīķe, Viktorija Poleckiha un Deniss Jerjomins. Ko labu pašmāju influenceri piedāvā?
Viktorijas Poleckihas smaržas
Jau 1. novembrī izstādē "Baltic Beauty 2024" kritīs noslēpuma plīvurs – pazīstamā stila un imidža eksperte Viktorija Poleckiha prezentēs savu "Viktorystar" smaržu kolekciju. To veido trīs unisekss smaržas – "Viktory", "Fabulous" un "Dream". Smaržu izejvielu izcelsme ir Baltija, bet tās ir ražotas Itālijā. "Šis ir ne tikai unikāls notikums man, bet arī Latvijai," dalās Viktorija.
Kristinas Andžas ķemmes
No paaudzēs mantota matu augšanas losjona novārījuma receptes līdz savam biznesam – tāds ir populārās influenceres un uzņēmējas Kristinas Andžas ceļš līdz savam matu un ķermeņa kopšanas līdzekļu zīmolam "One:Zero". Tieši izstādē pirmizrāde būs "One:Zero" visjaunākajam produktam, kas ir tapis sadarbībā ar pazīstamo frizieri Kristīni Laizāni. Un tā ir presētu salmu matu ķemme ar mežacūkas sariņiem un īpaša dizaina rokturi, kas padara matu ķemmēšanu īpaši ērtu – nav svarīgi, vai mati ir slapji vai sausi. "Ir sajūta, ka ķemme nevis ķemmē, bet burtiski samīļo," stāsta Kristina.
Denisa Jerjomina unisekss kosmētika
Gluži vai neticami, kā no jūrnieka un topošā jūras kapteiņa profesijas Deniss Jerjomins pievērsās kosmētikas biznesam, kļūstot par uzņēmēju un digitālā satura veidotāju. Tas sniedza iedvesmu radīt pašam savu kosmētikas līniju. Tā pēc astoņu mēnešu intensīva darba šī gada augustā "piedzima" "Vers69"! Satikt Denisu un iepazīties ar jauno sejas kosmētiku, kas ir izstrādāta nogurušai, problemātiskai un jutīgai ādai, lai uzlabotu tās veselību un mirdzumu, varēsi jau šajā nedēļas nogalē Ķīpsalā.
Anetes Spīķes kosmētikas otas
"Katrā kosmētikas produktā ieguldām milzīgu darbu un laiku, lai iegūtu vislabāko sastāvu un katrs produkts būtu izcils," ar lepnumu par "Spike Brand" produktiem saka vizāžiste, digitālā satura veidotāja un uzņēmēja Anete Spīķe. Arī viņa šajā nedēļas nogalē būs sastopama izstādē "Baltic Beauty 2024", lai iepazīstinātu gan ar "Spike Brand" dekoratīvo kosmētiku, gan arī šampūniem un kondicionieriem. Tostarp būs arī visjaunākais – "Spike by Anete Spike" meikapa otas kosmētiskajiem krēmveida produktiem, kas ērti izmantojamas tonālā krēma, konsīlera, krēmveida konturētāja, vaigu sārtuma, izgaismotāja uzklāšanai un pludināšanai.
Ar jaunumiem iepazīstinās arī daudzi citi vietējie uzņēmumi. Piemēram, Latvijas ražotājs "Laya Cosmetics" prezentēs "Lavidoux" – elegantu un dabīgu matu kopšanas līdzekļu zīmolu, kas piemērots visai ģimenei. Zīmols, kas piecus gadus ir labi pazīstams aiz Latvijas robežām, beidzot ir arī Latvijā! "Fitodroga Dermocosmetic" savu sejas kosmētikas klāstu ir papildinājis ar peptīdu sejas krēmu, kas aktivizē kolagēna veidošanos, "Carelika" prezentēs dzintara karboksiterapijas procedūru ar dzintarskābi, modernu risinājumu ādas kopšanai, "Skrub.lv" – sausos kafijas skrubjus un funkcionālas masāžas ziepes, bet "Luxe Gel professional" – visu nepieciešamo manikīram.
Savukārt "GMT Beauty" prezentēs ekskluzīvo epilācijas vasku "Coco Cera" un "BeautyShape" aparāttehnoloģijas meistarklases, bet "Norden Cosmetics" – jauno sildošo želeju slaidinošām procedūrām un minerālu želeju relaksācijai.
Biļetes cena:
Pieaugušajiem – 6,50 eiro, skolēniem, pensionāriem, personām ar invaliditāti (uzrādot apliecību) – 5 eiro. Bērniem līdz 7 gadiem ieeja bez maksas! Maksa par autostāvvietu – 5 eiro.