MISC 2.0 - 19254
Foto: Vida Press

Sabiedrības dāma, DJ un modele Parisa Hiltone apgalvo, ka cenšas palēnināt novecošanos bez invazīvu kosmētisko procedūru palīdzības. Recepte esot vienkārša: nedoties saulē un mitrināt ādu (protams, ar viņas skaistumkopšanas zīmola produktiem).

"Esmu patiešām lepna, ka esmu pilnīgi dabiska," paziņoja Parisa Hiltone 22. novembra raidījumā "Zach Sang Show". "Neeju saulē, nekad neesmu lietojusi botoksu vai citas injekcijas, nekādas operācijas – pilnīgi neko!" Viņa atklāja, ka jauneklīgā izskata noslēpums slēpjas mammas Ketijas Hiltones ieteikumos par ādas kopšanu.

"Kad man bija astoņi gadi, mamma man teica, lai turos tālāk no saules," atceras Parisa Hiltone. "Viņa man iemācīja šo apbrīnojamo 10 soļu ādas kopšanas rituālu, ko veicu kopš astoņu gadu vecuma."

Hiltone savās mājās ir izveidojusi spa zonu, kuru dēvē par "Sliving Spa". Tajā ir pieejams "visepiskākais" LED gaismas terapijas aparāts, "Hydrafacial" procedūras, krioterapijas iespējas un pat hiperbārā kamera.

Hiperbārā kamera, kuru Parisa Hiltone izmanto savā spa, nodrošina skābekļa terapiju, piegādājot 100 % tīru skābekli. Šī procedūra varot palīdzēt dziedēt bojātus audus. Iepriekš intervijā izdevumam "People" Hiltone savu spa ir dēvējusi par "jaunības strūklaku".

Hiltone jau gadiem apgalvo, ka nav veikusi nekādas kosmētiskās operācijas vai injekcijas. Pirms deviņiem gadiem intervijā žurnālam "New You" viņa atklāja: "Es pat jautāju savam dermatologam, vai man vajadzētu [botoksu]. Viņš teica: Es atsakos tev to veikt... Tava āda ir perfekta. Es to nedarīšu, kamēr tev tas nebūs nepieciešams. Un, iespējams, tev tas nekad nebūs vajadzīgs." Neskatoties uz šo apgalvojumu, Hiltone piebilda, ka viņai nav nekas pret kosmētiskajām procedūrām, tās vienkārši neesot domātas viņai.

Arī 2018. gadā sarunā ar tabloīdu "Page Six" Parisa Hiltone vēlreiz uzsvēra savu vienkāršo pieeju pretnovecošanās noslēpumiem: "Neejiet saulē un vienmēr mitriniet ādu." Tajā pašā gadā, jūnijā, viņa izlaida savu ādas kopšanas līniju "ProD.N.A.", ko reklamēja kā produkciju ar "visām aktīvajām sastāvdaļām, lai āda būtu veselīga un izskatītos lieliski." Tomēr šķiet, ka zīmols vairs neeksistē, jo kopš 2020. gada tā oficiālā "Instagram" lapa nav aktīva.

Fakts, ka Parisas dabiskuma reklamēšana varētu būt mārketinga stratēģija, demonstrē viņas nesenais paziņojums par sadarbību starp viņas dzīvesstila zīmolu "11:11 Media" un skaistumkopšanas industrijas līderi "Guthy-Renker". Abi uzņēmumi kopā veido kopuzņēmumu ar nosaukumu "11:11 Beauty".

"Sadarbojoties ar "Guthy-Renker", es varu īstenot savu redzējumu par skaistumu un labsajūtu, apvienojot modernākās tehnoloģijas ar pārveidojošiem rezultātiem," Hiltone sacīja. "Pēdējie pāris gadi ir bijuši inovāciju pilni, un es nevaru vien sagaidīt, kad pasaule iepazīs mūsu pirmo kolekciju, kas tiks prezentēta 2025. gada pavasarī."

Par skaistumu – dabisko un māksīgo –, kā arī par veselīgu un labu novecošanu vairāk vari uzzināt arī raidījuma "Zinātne vai muļķības" epizodē par "anti-aging" trendiem.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!