Bruklins Bekhems
Foto: Publicitātes foto

Bruklins Bekhems atkal pārsteidz! Fotogrāfs, pavārs, tagad viņš sevi pārdēvējis par vīnu influenceri. Tikmēr interneta komentētāji smej: "Nevaru sagaidīt, kad viņš kļūs par astronautu."

Deivida un Viktorijas Bekhemu vecākais dēls, 25 gadus vecais Bruklins Bekhems, turpina pārsteigt ar savu dzīves aicinājumu meklēšanas pieeju. Iepriekš viņš mēģināja karjeru pavāra un fotogrāfa lomās, bet tagad viņš dalās ar savu jauno aizraušanos – veciem vīniem. Videoklipā, kurā viņš piedalās kopā ar "Sotheby’s" someljē Lūkasu Dempsiju, Bruklins atklāj: "Jo vairāk es krāju vīnu, jo vairāk saprotu, ka man patīk iegādāties vīnus no 2000. gadiem."

Bekhems iepriekš ir atzinis, ka viņa iecienītākais vīns ir "Pétrus 1979 Pomerol", kura cena pārsniedz 3000 eiro. Viņš komentēja: "Ar vecu vīnu jūs nekad nezināt, ko saņemsiet. Man ir dažas ļoti vecas pudeles. Viens no maniem iecienītākajiem gadiem bija 1966. gads, kad Anglija uzvarēja Pasaules kausā – tas bija "Moulton vintage Bordo". Es tiešām mīlu šo gadu."

Interneta asprāši uz šo ātri reaģēja, izsakot ironiskus komentārus soctīklos "X" un "Instagram". "Bruklins Bekhems varētu būt smieklīgākais "Nepo baby" (angļu valodas slengs, kas latviski skanētu "piedzimis ar sudraba karoti mutē" – red.) – ik pēc sešiem mēnešiem viņam ir jauns hobijs," rakstīja viens komentētājs. Kāds cits piebilda: "Nevaru sagaidīt, kad viņš kļūs par astronautu." Viens no sekotājiem pat brīnījās: "Nekad agrāk neviens cilvēks nav radījis tik lielu troksni, vienlaikus tik maz zinot par tik daudzām lietām." Kāds asprātis piebilda: "Fotogrāfs. Pavārs. Vīnzinis. Šī cilvēka talantiem nav gala (vai sākuma), izņemot viņa uzvārdu."

Bruklins Bekhems 2021. gada decembrī uzsāka savu "Facebook Watch" šovu "Cookin' With Brooklyn". Raidījums saņēma neviennozīmīgu skatītāju atsaucību, daži no kuriem kritizēja Bekhema kulinārijas prasmes, īpaši pēc tam, kad viņš atklāja, ka nav to profesionāli apguvis un "vienkārši mīl gatavot".

2022. gadā Bruklins Bekhems paziņoja, ka pievienojas dzērienu industrijai ar savu alkoholisko dzērienu zīmolu "Wesake". "Pievienošanās "Wesake" apvieno daudzas manas dažādās kaislības, tostarp aizraušanos ar Japānu, virtuvi un mīlestību pret Sakē," viņš teica.

Bruklins Bekhems ir izmēģinājis spēkus arī fotogrāfiju mākslā un 2017. gadā publicējis savu fotogrāfiju kolekciju grāmatā "What I See". Vienā no grāmatas lapām, blakus ziloņa attēlam ēnā, Bekhema paraksts vēstīja: "Ziloņi Kenijā. Tik grūti fotografēt, bet neticami redzēt." Nākamajā lapā, blakus izplūdušam pūļa kadram restorānā, viņš rakstījis: "Vakariņas. Man patīk šī bilde – tai nav fokusa, bet var saprast, ka notiek daudz kas."

2024. gada oktobrī Bruklins Bekhems laida klajā savu aso mērču zīmolu "Cloud23", kuru iedvesmojis viņa "garšu radītāja ceļojums". Maksājot 14,99 britu mārciņas (18,09 eiro) par pudeli, Bekhems apgalvoja, ka luksusa garšvielu tirgū ir bijušas nepilnības, kuras viņš vēlējās aizpildīt ar savu produktu.

Šī nav pirmā reize, kad Bruklins Bekhems tiek izsmiets par daudzveidīgajām karjeras izvēlēm. 2022. gadā viņš izdevumam "Bustle" atklāja: "Mans tētis ļoti agrā vecumā zināja, ko viņš dara... Ir pilnīgi normāli 25, 26 vai pat 30 gadu vecumā vēl nezināt." Savukārt 2023. gadā intervijā "Insider" viņš piebilda: "Man ir daudz svarīgākas lietas, par kurām uztraukties, nekā par cilvēkiem, kas par mani runā nejēdzības."

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!