Sarunā ar izklaides portālu Mango Mārtiņš Pūpols stāsta, ka, atgriežoties no mācībām Milānā, viņš radījis pašmāju augstās modes un brendinga uzņēmumu Marthideas un šobrīd viņa klienti ir sabiedrībā ievērojami cilvēki, kuri ciena greznas un smalkas modes lietas, kā arī var atļauties samaksāt par šikajiem tērpiem.
Mārtiņš savā šūšanas darbnīcā vairs nestrādā viens, jo viņam palīgā nākusi mīļotā sieviete Kristiana Laure. Mārtiņš nu darina tērpus, bet Kristiana - smalkas rotaslietas. Turklāt brīvajos brīžos modes mākslinieks arī glezno.
Tagad galerijā GlobalArtRoom viņš atklājis savu gleznu izstādi, kurā, piemēram, slavenās dziedātājas Madonnas portretu var iegādāties par 350 latiem.
Pūpols lepojas, ka pie viņa tērpus darina ne tikai Latvijas zvaigznes, bet arī Krievijas šovbiznesa pārstāvji. "Sākotnēji, prezentējot sevi Krievijas zvaigznēm, sūtīju rotaslietas kā dāvanas," biznesa gudrības atklāj latviešu modes dizaineris, kurš nesūkstās par ekonomisko situāciju valstī. "Krīze ir kā liels stimuls," piebilst Pūpols.
"Man tomēr nav svarīgi ietērpt prinčus un princeses, man svarīgi ir nopelnīt ar savu darbu naudiņu, lai varu izdzīvot," savu nostāju pauž Pūpols, bet konkrētu atbildi, vai viņš ir "dārgs mākslinieks", latviešu augstās modes dizaineris tā arī nesniedz.
Tomēr Pūpola radīto tērpu cenas liecina, ka apģērbi nav no lētajiem. Piemēram, modes un stila eksperte Maija Silova savulaik iegādājusies Pūpola darināto kleitu par 3000 latiem. Savukārt viens no pēdējiem Pūpola veikumiem - divu mēnešu roku darbs pie kokteiļkleitas - nopērkams par 1500 latiem.
Fotogalerijā: ieskats augtās modes dizainera Mārtiņa Pūpola gleznu izstādes atklāšanā.