Ceturtdien, 26. aprīlī, iepirkšanās centr Galleria Riga piektajā stāvā tika atklāta neparasta un provokatīva izstāde Amora The Experience, kas veltīta mīlas tēma un seksīgam dzīvesveidam.
Amora The Experience tiek uzskatīta par vienu no pirmajām izglītojošām ekspozīcijām pasaulē, kas skar tādas būtiskas tēmas kā attiecības, skaistums un veselība, un Rīga ir izvēlēta par pirmo pieturas vietu izstādes šī gada Eiropas turnejai.
Pasaulē pazīstamās interaktīvās multimediju izstādes īpašniece, Latvijā dzimusī uzņēmēja Ļena Romanova projektu divu gadu laikā izstrādāja kopā ar 12 vadošajiem Londonas ārstiem un kompāniju Beneton. Izstādes izveidošanā viņa ieguldījusi aptuveni 4,5 miljonus Lielbritānijas sterliņu mārciņas.
Ekspozīcija, kuru Londonā un Berlīnē 18 mēnešu laikā piesaistīja vairāk nekā 800 tūkstošus apmeklētāju, Galleria Riga būs atvērta desmit nedēļas. Pēc tam tā dosies uz Tallinu, Sanktpēterburgu, Maskavu un Kijevu.
Amora The Experience veidota daļēji kā izstāde, daļēji kā šovs, un apmeklētājiem piedāvā piecas tematiskās zonas, 80 interaktīvus objektus un ap 1000 faktu un padomu, aptverot tādas tēmas kā attiecības, skaistums un veselība.
Izstādes ekspozīcija pilda ne tikai izklaidējošu, bet arī izglītojošo funkciju – kādā videomateriālā iespējams vērot, kā vīrietis veic pašdiagnostiku, lai savlaicīgi atklātu vēzi, bet ģipša atlējumos redzamas ar vēzi slimu cilvēku intīmās ķermeņa daļas.
Novērtēt izstādi jau atklāšanas vakarā bija ieradušies arī daudzi sabiedrībā zināmi cilvēki - starp pikantajiem eksponātiem varēja sastapt dejotāju Valdi Škutānu, par "radiogeišu" dēvēto Ievu Adamsu, televīzijas darboni Ivetu Feldmani, uzņēmēju Mariku Ģederti un citas populāras personas.