Pēdējā laikā Rīgā un arī ārpus galvaspilsētas robežām popularitāti iekarojuši tā saucamie pop-up veikaliņi, restorāni un citas kultūras un izklaides baudīšanas vietas – to galvenā atšķirība no ierastajām vietām ir tā, ka tās darbojas salīdzinoši īsu laiku.
Pop-up jeb "te ir, te nav" veikaliņu šonedēļ kopā ar domubiedriem bija atvēris arī atpazīstamību guvušais modelis un modes blogeris Jaroslavs Barišņikovs (attēlā), kurš visiem modīgu lietu cienītājiem piedāvāja iegādāties vintage mantas no Itālijas.
"Ideja izveidot šo pop-up veikalu radās, pamanot, cik liels ir pieprasījums pēc vintage apģērbiem. Tā jau ir vesela kultūra Eiropā, kura pirms pāris gadiem tika iesākta arī Latvijā.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit