Pēdējā laikā Rīgā un arī ārpus galvaspilsētas robežām popularitāti iekarojuši tā saucamie pop-up veikaliņi, restorāni un citas kultūras un izklaides baudīšanas vietas – to galvenā atšķirība no ierastajām vietām ir tā, ka tās darbojas salīdzinoši īsu laiku.
Pop-up jeb "te ir, te nav" veikaliņu šonedēļ kopā ar domubiedriem bija atvēris arī atpazīstamību guvušais modelis un modes blogeris Jaroslavs Barišņikovs (attēlā), kurš visiem modīgu lietu cienītājiem piedāvāja iegādāties vintage mantas no Itālijas.
"Ideja izveidot šo pop-up veikalu radās, pamanot, cik liels ir pieprasījums pēc vintage apģērbiem. Tā jau ir vesela kultūra Eiropā, kura pirms pāris gadiem tika iesākta arī Latvijā.
Organizējot vintage festivālus, andeles mandeles un citus līdzīgus pasākumus, mūsu modi mīlošos jauniešus un ne tikai pieradināja pie apģērbu "ar vēsturi" pirkšanas un valkāšanas," DELFI Izklaidei skaidro Jaroslavs.
Veikaliņā, kurš Rīgas centrā darbojās divas dienas, bija iespējams atrast pērles no tādu itāļu zīmolu kā Gucci, Missoni, Versace, Gianfranco Ferre un citu krājumiem, un pircēju atsaucība bijusi tik liela, ka jau tuvākajā laikā iecerēts pop up veikalu pārvērst par ilgi pastāvošu.