Foto: DELFI

Piektdien, 2. novembrī, Rīgas modes nedēļas viesiem bija sarūpēts īsts saldais ēdiens – savu jaunāko kolekciju Rīgas mākslas telpā prezentēja zeķu un apakšveļas zīmols SockBox, kurš līdz ar jauno veikumu mainījis nosaukumu uz Amoralle.

"Tā kā kopš pagājušā gada papildus zeķēm sākām ražot veļu un naktstērpus, nosaukums SockBox tikai daļēji atbilda uzņēmuma attīstības stratēģijai. Pārskatot zīmola identitāti, bija skaidrs, ka ir nepieciešama zīmola maiņa.

Lai veicinātu atpazīstamību un gūtu panākumus starptautiskajā tirgū, pēc ilgiem meklējumiem tika izvēlēts jaunais nosaukums - Amoralle," skaidrojusi zīmola īpašniece un dizainere Inese Krūmiņa.

Viņa norādījusi, ka Amoralle daudz precīzāk raksturo zīmola vēstījumu, vienā vārdā apvienojot "amore", kas itāliski nozīmē "mīlestība", latviešu vārdu "amorāls" jeb neatbilstošs vispārpieņemtajām morāles normām un pilnīgi pretējo franču jēdzienu "à morale" jeb "iekš morāles", skaidro zīmola pārstāvji.

Jaunā zīmola skate bija viens no gaidītākajiem 17. Rīgas modes nedēļas notikumiem, un, kā liecināja ovācijas skates izskaņā, līdz ar nosaukuma maiņu SockBox savus cienītājus un pircējus nezaudēs.

DELFI Izklaide atgādina, ka Rīgas 17. modes nedēļa noslēgsies sestdien, 3. novembrī, kad Rīgas mākslas telpā savas jaunās kolekcijas izrādīs Gints Bude, zīmols BeCarousell un vairāki ārvalstu viesi.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!