Skandaloza un aizvainojoša reklāma ir īpašs mārketinga paņēmiens, un nav pārsteidzoši, ka bieži vien tā izaicina reliģiskas jūtas - spilgts šādas kampaņas piemērs ir apģērbu ražotāju Benetton akcija Unhate, kurā attēloti dažādu pretēju viedokļu paudēju skūpsti un apskāvieni (attēlā).
Reizēm tas notiek ar nolūku, tomēr gadās arī tā, ka kāda uzņēmuma kampaņā ticīgie tiek aizskarti nejauši. Jebkurā gadījumā pat šķietami nevainīgi šādas reklāmas piemēri izraisa sašutuma vētru, kas var pamudināt uzņēmējus šādu projektu neturpināt.
'Benetton' fantāzija par pāvesta skūpstu
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit