Modeļu aģentūras Dandy asistents Jaroslavs Barišņikovs sarunā ar DELFI Izklaide atzina, ka Aizkrauklē dzimusī 23 gadus vecā modele turpina priecēt ar saviem sasniegumiem pasaules mērogā, un kopš 2009. gada viņa kļuvusi ne tikai par dizaineru blondo mīluli, bet arī ieguvusi lielu fanu pulku.
Tāpat modeļu aģentūras pārstāvis skaidro, ka, tuvojoties Ziemassvētkiem un gadu mijai, modes žurnāli īpaši domā par saviem reitingiem - lai pārsteigtu lasītājus un piesaistītu auditorijas uzmanību gada pēdējam numuram, tiek izmantotas daudzas topmodeles.
Tieši šajā laikā arī kārtējo reizi netieši apstiprinātas Lapiņas stabilās un augstās pozīcijas pieprasītāko modeļu reitingā - viņa jau gadu nav zaudējusi savu 33. vietu portāla models.com veidotajā modeļu top piecdesmitniekā.
"Diemžēl modeļa darbu nevar salīdzināt ar tūrismu vai arī nosaukt par "viegli nopelnīto naudu" - darba grafiks ir ļoti neparedzams, dažreiz nakts vidū modeles uzzina par akceptēto darbu, uz kuru jādodas agrā rīta un kurš atrodas otrā pasaules malā. Šādas situācijas ir tiešām ekstrēmas, bet nenotiek pārāk bieži.
Katalogu bildēšana, kas spēj ilgst pāris dienas ir ļoti nogurdinošs gan psihiski, gan fiziski. Fotosesiju bildēšana nebūt nav vieglāka par kādu citu darbu, modelei jāizskatās perfekti - izgulējusies, enerģijas pilnai un veselīgai," modeles darba smago pusi atklāj Dandy pārstāvis un uzsver, ka iegūtā statusa dēļ Lapiņai perfekti jāizskatās arī starp fotosesijām.
"Būt kameru priekšā un atcerēties par kopējo tēlu modelēm nākas arī uz ielām un pasākumiem. Nesen veļas brenda La Senza rīkotajā prezentācijā, kuras seja Ginta ir jau kārtējo sezonu, tika vērota liela tīņu pulcēšanās.
Tas notika tikai tāpēc, ka bijusi vienreizējā iespēja nobildēties ar mūsu modeli un saņemt viņas autogrāfu," par latviešu skaistules panākumiem pasaulē ne bez lepnuma stāsta Dandy pārstāvis.
DELFI Izklaide atgādina, ka savu modeles karjeru Lapiņa sāka jau 2005. gadā, starptautiskajā modes tirgū viņa debitēja 2008. gada pavasarī, piedaloties Ņujorkas modes nedēļā, bet par īstu sensāciju modes pasaulē viņa kļuva divus gadus vēlāk, piedaloties prestižajās Milānas, Parīzes, Londonas un citu pilsētu modes skatēs.
Ginta līdz šim jau sastrādājusies ar tādiem dizaineriem kā Vivjena Vestvuda un modes namiem Dolce&Gabbana, Versace, Valentino, Louis Vuitton un daudziem citiem, kā arī pozējusi daudzās pazīstamu zīmolu reklāmu fotosesijās un modes žurnālos.
Tāpat modele kļuvusi par Yves Saint Laurent Rouge pomādes reklāmas "seju" un par galvenās lomas izpildītāju kompānijas Miu Miu futūtistiskā reklāmā.
Galerijā: ieskats Lapiņas jaunākajās fotosesijās un ikdienas dzīvē (foto - no aģentūras Dandy arhīva).