Aizvadītajā nedēļā Žana-Pola Gotjē Facebook profilā publicētas divas fotogrāfijas no jaunās pavasara/vasaras kolekcijas reklāmas kampaņas, kurā latviešu modele iejutusies par popmūzikas karalieni dēvētās dziedātājas Madonnas tēlā.
Pārējās modeles sapostas citu mūzikas ikonu - Boja Džordža, Deivida Bovija un Greisas Džonsas - stilā, jo astoņdesmito gadu popmūzikas tematika izvēlēta par Gotjē jaunākās kolekcijas vadmotīvu, ko mākslinieks apliecināja jau kolekcija skatē aizvadītā gada septembrī.
Lapiņai ar Gotjē ir jau ilgstoša sadarbība - viņa regulāri piedalās gan dizainera augstās modes, gan gatavs valkāšanai skatēs, un to, ka latviešu gaišmate iekarojusi Gotjē simpātijas, apliecina arī fakts, ka viņa piedalījusies mākslinieka Jaungada apsveikuma video, kur latviešu valodā visus sveikusi gadu mijā.
DELFI Izklaide jau vēstīja, ka savu modeles karjeru Lapiņa sāka jau 2005. gadā, starptautiskajā modes tirgū viņa debitēja 2008. gada pavasarī, piedaloties Ņujorkas modes nedēļā, bet par īstu sensāciju modes pasaulē viņa kļuva divus gadus vēlāk, piedaloties prestižajās Milānas, Parīzes, Londonas un citu pilsētu modes skatēs.
Ginta līdz šim jau sastrādājusies ar tādiem dizaineriem kā Vivjena Vestvuda un modes namiem Dolce&Gabbana, Versace, Valentino, Louis Vuitton un daudziem citiem, kā arī pozējusi daudzās pazīstamu zīmolu reklāmu fotosesijās un modes žurnālos.