Karlīna sevi modes biznesā pieteica pirms vairāk nekā diviem gadiem, kad viņa uzvarēja Ford Supermodel of the World modeļu konkursā, un kopš tā laika viņa guvusi panākumus ārpus Latvijas robežām.
Kā DELFI Izklaidi informē Agra Blaubuka vadītās 2bmodels aģentūras pārstāvji, pēdējā sezona Karīnai bijusi ļoti veiksmīga - viņa piedalījusies tādu zīmolu kā Dolce & Gabanna, Nina Ricci, Stella McCartney, Burberry, Chanel, Marc Jacobs, Donna Karran, DKNY un citu šovos un kampaņās.
Tāpat viņas kontā ir fotosesijas Itālijā, Vācijā un Lielbritānijā iznākošajos modes un stila žurnālos Vogue, kā arī Harper's Bazaar, Dazed&Confused un citos izdevumos.
Tomēr par lielāko viņas līdzšinējo sasniegumu uzskatāma dalība populārā dizainera un režisora Toma Forda jaunākās - 2013. gada pavasara/vasaras - kolekcijas kampaņā, kas ir liels sasniegums modes biznesā, un modelēm, kuras izvēlas Fords, tiek prognozētas iespējas iegūt topmodeles statusu.
"Toms Fords ir viens no pasaulē ekskluzīvākajiem modes dizaineriem, tāpēc Karlīna kā viņa jaunās kampaņas vienīgā reklāmas seja nodrošina sev prestižu un augstu modeles profesionalitātes līmeni," stāsta viņas aģentūras pārstāvji.