miks11
Foto: Publicitātes foto
Janvārī vienā no modes metropolēm – Parīzē – norisinājās vīriešu modes nedēļa, kurā ievērības cienīgus panākumus guva jaunpienācējs skarbajā modes pasaulē Miks Kaidaks (attēlā).

Kaidakam, kurš jau paspējis kļūt par precētu vīru, janvāra sākumā apritēja 22 gadi, bet modeļu aģentūra Dandy viņu atrada aizvadītā gada vasarā. Šī bija pirmā reize, kad viņš tika sūtīts uz Parīzes modes nedēļu, bet guva tur lielus panākumus, uzreiz tiekot pie vairākiem darbiem.

Modes nams Thierry Mugler Miku izvēlējās ekskluzīvā modeļa statusam modes nedēļas laikā, kā arī darbam viņa "šovrūmā", un latviešu puisis tik ļoti iepatikās dizainerim, ka viņam tika uzticēts gods atklāt un noslēgt viņa modes skati.

"Par pārsteigumu un ļoti retu gadījumu modes aģentūru vēsturē kļuva vēl kāds piedāvājums - Miks tika arī akceptēts uz ekskluzīvā modeļa statusu Givenchy modes namam. Tas iespējams vienā gadījumā no tūkstoša.

Givenchy un Mugler ir divi brendi, kuri karo savā starpā labāko modeļu dēļ, un šoreiz mūsu Mikam gadījies pastrādāt uz "naža asmens"," DELFI Izklaidei atklāja Dandy pārstāvis Jaroslavs Barišņikovs.

Par Miku ļoti interesējās Louis Vuitton modes nams, bet diemžēl divu ekskluzivitātes statusu dēļ šis piedāvājums Parīzē tika noraidīts.

Kamēr Miks guva panākumus Parīzes modes nedēļā, divi citi Dandy puiši ar atzīstamiem panākumiem piedalījās Milānas vīriešu modes nedēļās - pieredzējušais Jānis Viļumovs tur tika pie ekskluzīvā modeļa statusa Salvatore Ferragamo modes nama skatei, bet jaunā seja Jēkabs Bitenieks piedalījās Giorgio Armani un Emporio Armani šovos, kas jaunam modelim ir liels sasniegums.

Galerijā: ieskats visu trīs veiksmīgo Dandy modeļu aģentūras puišu portfolio no Dandy arhīva.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!