Kino baudīšana ir viens no izplatītākajiem atpūtas veidiem, un šādi savus vakarus un brīvos brīžus labprāt pavada ar slavenākais latviešu komponists Raimonds Pauls (attēlā), kurš atklāj arī savas pēdējā laika iecienītākās filmas.
"Uzskatu, ka mūsdienu mākslas filmas ir jāskatās kinoteātrī uz lielajiem ekrāniem, izbaudot gan skaņas, gan citus pastiprinošos efektus. Tomēr, tā kā man traucē citi skatītāji, kas sēž blakus un grauž popkornu vai spļaudās, ikdienā uz kino pats neeju, bet filmas pērku diskos.
Savā ziņā tas ir bēdīgi, jo tā pienācīgi neizdodas izbaudīt jaunāko tehnoloģiju sniegtās iespējas filmas saturu izdzīvot vēl reālāk, tomēr ar sievu vienmēr atrodam laiku, lai kino izbaudītu tāpat mājās," sarunā ar DELFI Izklaide stāsta Pauls.
"No pēdējā laikā redzētajām filmām ļoti veiksmīgs, manuprāt, ir režisora Džo Raita darbs Anna Kareņina. Tas profesionālā ziņā ir patiešām labs kino. Protams, par filmu var diskutēt, spriežot, cik tajā atspoguļotais ir tuvs Tolstoja rakstītajam, bet visādā ziņā tas ir augstas klases kino darbs," spriež maestro.
"Vēl esmu visādu slepkavu gabalu piekritējs. Man patīk režisora Kventina Tarantino jaunākā filma Atsvabinātais Džango. Lai gan tas ir vesterna tipa gabals, atzinīgi vērtēju to, ka filma ir profesionāla kino paraugs," skaidro komponists.
Tāpat maestro iesaka noskatīties mūziklu Nožēlojamie, kā arī mākslas filmu Septiņi psihopāti. "Martina Makdonas Septiņi psihopāti ir īpatnēja un samērā dīvaina, bet arī ļoti laba un aizraujoša filma. Uzskatu, ka tas nav vien kārtējais gangsteru gabals," nosaka Pauls.
"Vēl esmu liels tā saucamās bondiānas piekritējs. Man uz jubileju uzdāvināja visas Džeimsa Bonda filmas, un tad nu vakaru pa vakaram ar lielu prieku varēju tās visas noskatīties.
Šajās filmās var izsekot visas pasaules tehniskai attīstībai, piefiksējot, kas laika gaitā ir noticis un kā mainās mūsu ikdiena. Katrā filmā ietvertas konkrētā laika modernākās tehnoloģijas, kā arī skaistākās sievietes. Lai gan šīs filmas skaitās izklaides žanra, man tās patiešām patīk," atklāj maestro.