Foto: DELFI

Dažādu televīzijas raidījumu vadītāja Anna Rozīte (attēlā) sava sociālā tīkla Twitter profilā nākusi klajā ar paziņojumu, ka Latvijas nacionālās aviokompānijas airBaltic darbība ir pilnīgs bardaks, un viņiem pievienojas arī dziedātājs Lauris Reiniks.

"Nav manā stilā žēloties, bet airBaltic baigais bardaks. Reiss kavējas uz trīs stundām, un dzenā mūs pa dažādiem termināliem. Un neko nepaskaidro," savu neapmierinātību pauž Rozīte.

Turpinot ziņojumu sēriju saviem sekotājiem, Anna jau pēc brīža raksta, ka lidsabiedrība beidzot visu izskaidrojusi un pat "uzsaukusi" tēju un kafiju, tiesa, jau pēc mirkļa viņa atkal pauž neapmierinātību.

"Piedošanu, bet nespēju neturpināt par airBaltic. Iedotie dzērienu kuponi ir 1,50 Ls vērtībā, bet te ūdens maksā 1,70 Ls. Nerunājot par karstajiem dzērieniem," atklāta ir Rozīte.

Annas neapmierinātību pamanīja arī pašmāju dziedātājs Lauris Reiniks, kurš filozofiski izteicās, ka siers bez maksas ir tikai pelei slazdā, turklāt otrajai.

Turpinot Twitter saraksti, Reiniks arī piemetina, ka viņš cenšas izvairīties no lidošanas ar pašmāju aviokompāniju.

"Cenšos lidot ar citām aviolīnijām, bet bieži ir jālido ar mūsējiem, jo nav citu variantu. Kaut kā nepatīk tā čakarēšana ar sīkumiem," vītero Lauris.

Viedokļu apmaiņas noslēgumā, kad Rozīte bija laimīgi nokļuvusi savā lidmašīnā, viņa pauda žēlumu pret stjuartēm, kurām jāuzņemas visas šīs negācijas un aizvainojumi - ne jau viņas vainojamas pie bardaka lidsabiedrības sistēmā.

Šī nav pirmā reize, kad Latvijā zināmi cilvēki sociālajos tīklos žēlojušies par airBaltic sniegtajiem pakalpojumiem. Šī gada maijā savu neapmierinātību pauda arī producents Juris Millers, kurš nebija mierā ar aviokompānijas servisu.

"Cik stundas airBaltic nepieciešamas, lai atbildētu uz steidzamu jautājumu par reģistrāciju? Pa šo laiku līdz galamērķim jau kājām var tikt!" toreiz savu neapmierinātību pauda Millers.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!