Šīs nedēļas sākumā savā sociālā tīkla Facebook lapā multimākslinieks Kaspars Bindemanis uzsāka kārtējo diskusiju. Šoreiz viņš sūkstījās par iereibušiem festivālu apmeklētājiem, kuri šļupst un neprot atpūsties bez alkohola. Viņa viedokli apstrīd pašmāju reklāmas jomas darbonis Ēriks Stendzenieks (attēlā).
"Uz festivāliem cilvēki dodas atlaist bremzes un dabūt ārā no sevis dzīvnieku, kurš ikdienā tiek apspiests sabiedrības pieņemto standartu dēļ. Šādā pasākumā cilvēki guļ teltī, lēkā dubļos un ietriec aliņu. Manuprāt, tas ir pilnīgi normāli.
Festivāls nav īstā vieta, kur pielūgt sauli un evaņģelizēt par morālajām vērtībām. Cilvēki atpūšas, tādēļ jārēķinās ar to, ka pasākumā tiks lietots arī alkohols," ar DELFI Izklaidi savās pārdomās dalās Stendzenieks.
Viņaprāt, pārmest festivālu apmeklētājiem alkohola lietošanu ir tikpat muļķīgi, kā reklāmas jomas darboņiem pārmest cigarešu un apreibinošo dzērienu reklāmu veidošanu.
"Protams, vienmēr var runāt par morāles un ētikas normām, taču, ja kādam alkoholisko dzērienu vai cigarešu reklāmas sagādā problēmas, viņam jādodas uz Āfriku un jāslauka dibeni AIDS slimniekiem.
Tādi rokmūzikas grandi kā Džims Morisons un Džimijs Hendrikss savus labākos darbus, neslēpsim, radījuši pilnīgā autā, tādēļ mūzikas festivālu apmeklētājiem pārmest alkohola lietošanu, manuprāt, ir jocīgi," uzskata Ēriks.
Bindemaņa izteikumiem par to, kāpēc par bargu naudu jāpērk biļete uz festivālu, ja "filma" ir pazudusi jau pāris stundas pirms tā atklāšanas un parādās tikai pusceļā uz Rīgu, Stendzenieks piekrīt tikai tad, ja alkoholu pārmērīgi lietojis vecuma ziņā neatbilstošs cilvēks.
"Es, piemēram, festivāliem esmu par vecu. Šādu pasākumu auditorija varētu būt ļaudis vecumā līdz 30 gadiem. Ja no telts izvēlusies sirma galva, kura guļ dubļos, tad piekrītu, ka tas jau ir dīvaini, taču pārmest kaut ko pārējiem ir muļķīgi," noslēgumā saka Stendzenieks.