Kamēr viena sabiedrības daļa čīkst par grūto dzīvi, atjautīgākie latvieši meklē risinājumus un realizē savas idejas. Tā, piemēram, Ruta Garklāva un Kārlis Ulmanis izveidojuši savu bikšu biznesu un prezentējuši zīmolu Ulmaņbikses jeb UlmanPants.
Ideja par zīmola izveidošanos aizsākusies aptuveni pirms diviem gadiem, kad Ruta nolēmusi pašūt sev un vīram bikses.
No parastām ūziņām viņa, iešujot citas krāsas audumu, izveidojusi ērtas harēma bikses, kuras pēcāk pozitīvi novērtējuši arī ģimenes draugi, un rezultātā nolemts savu darbību paplašināt.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit