IMG_2833_2
Foto: Publicitātes foto

Ar vērienīgu šovu un puskailiem dejotājiem Islande Hotel telpās kafijas ražotājs Melnā kafija prezentējis savu jauno zīmola nosaukumu Melna Coffee, kā arī trīs jaunus produktus, par kura reklāmas sejām kļuvuši vairāki populāri pašmāju cilvēki.

Katram no trim jaunā zīmola produktiem deju grupas Dzirnas dejotāji bija sagatavojuši īpašu priekšnesumu.

Puskaili jaunieši ar apgleznotiem ķermeņiem, tērpti iespaidīgos kostīmos, kuros iekļauti kafijas dzeršanas motīvi, izpildīja jutekliskas dejas, iesaistot tajās arī krēslus un citas mēbeles.

Kamēr viesi malkoja vīnu un kafiju, kā arī baudīja dažādas uzkodas, iepriekš sagatavotu pārsteigumu prezentēja arī uzņēmuma darbinieki, kuri pamanījās klātesošos izbrīnīt ar īpašu zibakcijas priekšnesumu.

Par pasākuma vadītāju bija izvēlēts aktieris Intars Rešetins, bet prezentācijas ballītē viesus izklaidēja arī jaunā zīmola vēstneši Latvijā - televīzijas seja Ketija Šēnberga un seriāla UgunsGrēks zvaigzne Jakovs Rafalsons.

Svarīgā un svinīgā pasākuma viesi piedalījās dažādās radošajās darbnīcās un kafijas gatavošanas meistarklsasēs, kā arī ielūkojās nākotnē, zīlējot kafijas biezumos. Tāpat vakara gaitā tika pasniegti arī dažādi kafijas kokteiļi un citi baristu gatavoti kafijas dzērieni.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!