AOP21.20783022
Foto: Vida Press
Nav noslēpums, ka visai bieži ražotāji savu produktu un pakalpojumu reklāmās izmanto puskailas meitenes, lai pievērstu pircēju uzmanību. Šo "panākumu atslēgu" izmanto arī viena no Polijas lielākajām zārku ražošanas rūpnīcām, kura nule prezentējusi ikgadējo kalendāru, kura lappusēs kailas meitenes pozē uz "pēdējās gultiņas" vākiem.

Zārku ražošanas uzņēmums Lindner Polijā ir viena no lielākajām šīs sfēras manufaktūrām valstī un absolūtais tirgus līderis, kurš šajā biznesā darbojas jau kopš 1940. gada.

Pamazām iekarojot Eiropas tirgu, uzņēmums cenšas izgudrot arvien jaunus veidus, kā piesaistīt sabiedrības uzmanību, tādēļ jau trīs gadus Lindner izdod ikgadējo tematisko kalendāru, kurā pievilcīgas un puskailas sievietes pozē kopā ar jaunākā un svaigākā modeļa zārkiem.

Pirmais kalendārs tika izdots 2010. gadā, bet oktobrī tika prezentēts 2014. gada kalendārs, kurā izmantota dabas tematika - zārki un pievilcīgas meitenes kombinācijā ar jūru, zaļām pļavām un krāšņiem ziediem.

Tiesa, Lindner kalendārs sabiedrībā tiek vērtēts pretrunīgi. Kamēr uzņēmuma pārstāvji ir stingri pārliecināti, ka plikiņas daiļavas, kuras pozē uz zārkiem, ir māksla, vairāki katoļu baznīcas pārstāvji reklāmas kampaņu nosoda un sauc to par bezgaumīgu un šokējošu. Tas gan Lindner neliedza pārdot aptuveni trīs tūkstošus pirmā kalendāra izdevuma kopiju.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!