Ar neviltotu lepnumu varam paziņot, ka ir noslēdzies pirmais Labākais Sliktais Top 15. Loli.lv taujāja pēc sabiedrības viedokļa un mārketinga idejām spaisa reputācijas saglābšanai, kas rezultējās ar vairākiem lieliskiem ierosinājumiem, kā arī noslēdzās ar kārtīgu bulgura apjomu un diviem Gogol Bordello koncerta ielūgumiem topa pirmās vietas ieguvējam.
Kompetenta žūrija, apspriežoties visas nedēļas nogales garumā, individuāli piegāja katram ierakstam, apskatot tā potenciālu un realizācijas iespējas. Patiesi priecēja lasītāju radošās izpausmas un domāšana 'ārpus rāmjiem', piemēram, K. Hercmanis, kurš gāja pat tik tālu, ka izveidoja jau gatavu drukas plakātu.
Diemžēl Elīna L., kura šaurākam sabiedrības slānim, iespējams, ir zināma kā reklāmas guru, iepazīstot produktu, spēja vien nākt klajā ar komentāru ",jfcccffgbbbb". Lielisks domas lidojums tematā "par spaisu zem spaisa", taču diemžēl tas šoreiz nebūs tas, ko mēs lūdzām.
Lai nu kā, šeit arī gala rezultāti, ieskaitot tos variantus, ko sniedzām kā radošo katalizatoru.
15. Spaisa atbalstīti bērnu animāciju filmu festivāli /Loli.lv/
14. Spaisa sponsorēts grupas Spice Girls atkalapvienošanās koncerts Ogres estrādē /Loli.lv/
13. Bļitkošanas sacīkstes vasarā: "ar spaisu vienmēr ir ledus" /Loli.lv/
12. Ja man būtu spaisiņš, es gan Tevi pacienātu! /Ērikas Golovins/
- Žēl, ka Tev nav spaisiņa. /Jurijs Orlovs/
11. "Spaisiņš vajg?!" /Miks Millbergs/
10. Spaisa pusmaratons: "Spaiss - labāks nekā gaiss!" /Toms Lūsis/
9. Spaiss beidzot panāk, ka norisinās festivāls Pestivals /Mārcis Šteinbergs/
8. "Rīga - Eiropas spaisa galvaspilsēta" /Roberts Matisons/
7. "Spaiss beidzot atrisina jautājumu: What Does The Fox Say?" /Dāvis Bush/
6. "Jaunie TV šovi Saimnieks meklē spaisu, Izskaties sakurījies un Gandrīz ideāls spaiss. /Edgars Bāliņš/
5. "2014. gada ģimenes filma "Badijs tirgo Spaisu" /Kalvis Lauskis/
4. "Ieviest spaisa lietošanu seriālā UgunsGrēks tādējādi mainot stereotipu par spaisa lietotājiem, jo vidējam latvietim ir svarīgs Zentas un Fēliksa viedoklis" /Martin Urban/
TOP 3
3. "Harijs Spaiss un noslēpumu maiss" /Aleks Belinskis/
Ja ir gali Holivudā, mārketingā viss ir iespējams. Var just, ka pie šī koncepta ir strādājusi vesela reklāmas aģentūra, taču, pēc sīkākas idejas izpētes, žūrija lēma, ka spaisa nozarei tas būtu pārāk plašs vēziens, jo ilgtermiņā būtu teju neiespējami atpelnīt šādas investīcijas. Tomēr žūrija nespēja būt vienaldzīga pret izmantotajām atskaņām, tāpēc godpilnā trešā vieta.
2. Reputācija krietni uzlabotos, ja spaisa tirgotāji uzrunātu latvieša dvēseli, no katra pārdotā iepakojuma 1 centu ziedojot Staburaga atsegšanai. /Kristaps Sils/
Pavisam reāls koncepts, kas uzrunā katru latvieti. Varbūt tieši pateicoties šai kampaņai, mūsu tautieši spētu atkal sadoties rokās un lūkoties uz pagātnē atstātu daili. Turklāt viens cents ir ļoti dāsna pieeja.
Apsveicam uzvarētāju un divu leģendāru bulgura paku ieguvēju, kurš varēs doties uz Gogol Bordello koncertu, līdzi ņemot vēl vienu cilvēku. Nu, vai gluži vienkārši arī kā boss skatītājos izplesties pa divām vietām. Ar nepacietību gaidām Koru Karu nākamo sezonu un ierosinām Lūsim uzņemties vadītāja godu.