AOP10.3870569b
Foto: Vida Press

Kāda septiņus gadus veca meitenīte, kura cieš no Dauna sindroma, Lielbritānijā kļuvusi slavena, kad nofilmējusies lielveikalu tīkla Sainsbury's reklāmas kampaņā.

Nataša "Netija" Golenovska dažās reklāmās filmējusies arī iepriekš, taču tieši Sainsbury's veikalu Back-to-School preču klāsta reklāma padarījusi viņu par valsts mēroga zvaigzni.

Šāda iespēja meitenītei radusies, kad viņas mamma Heilija uzrakstījusi vēstules vairākiem desmitiem kompāniju, kurās lūdza atbrīvoties no aizspriedumiem un dod iespēju arī slimai meitenei.

Heilija raksta ļoti populāru un godalgotu blogu "DownsSideUp", kurā dalās pārdomās, kā norisinās dzīve tipiskā ģimenē, kurā aug ar Dauna sindromu slims bērniņš.

Lai gan jau 15. grūtniecības nedēļā Heilija un viņas vīrs Bobs tika brīdināti, ka pastāv slima bērna piedzimšanas risks, viņi nolēma grūtniecību nepārtraukt.

Lai gan Netija piedzima ar vairākām medicīniskām komplikācijām, ieskaitot caurumu sirdī, kas ir tipiska parādība Dauna sindroma gadījumā, meitenes veselības stāvoklis ir labs un stabils, bet tagad viņa kļuvusi arī slavena.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!