Žaklīna Cinovska
Foto: DELFI

Televīzijas režisore un producente Žaklīna Cinovska nekad nav vairījusies no asu un kritisku vērtējumu paušanas par visdažādākajām norisēm, un šoreiz viņu satraucis piektdienas, 29. augusta, vakarā translētais TV3 sezonas atklāšanas šovs.

Jau vēstīts, ka TV3 sezonas atklāšanas ballīte aizvadītajā nedēļā norisinājās Dzelzceļa muzejā, bet piektdienas vakarā tajā ielūkoties varēja ikviens televīzijas skatītājs. Lai gan pati Cinovska šajā vakarā bija nolēmusi skatīties Latvijas Televīzijas translēto Gaismas pils atklāšanu, pēc draugu un paziņu zvaniem un īsziņām viņa pārslēgusi kanālus.

Kā Cinovska atzīst savā Facebook profilā, viņai iesākumā šķitis, ka pa televizoru tiek rādīts kādas turīgas skolas žetonvakars, bet, kad producente sapratusi, ka tas ir MTG Group telekanāla sezonas atklāšanas burziņš, viņai bijis gana daudz ko teikt.

"Pat tāda valsts institūcija kā Latvijas Televīzija cenšas, cik var, nelielos valsts dotāciju līdzekļus izmantot kreatīvi. Konkrēti, tajā pat vakarā Gaismas pils atvēršanas translācijā bija interesants ekrāns, oriģinālas gaismas, uguņošana.

Bet te - MTG grupa, kuras kopējais apgrozījums gadā ir vairāk kā miljards, noīrē Dzelzceļa muzeju, izkarina (es atvainojos) sarkanzilus paltrakus, kreppapīra lampas un barterī ievilina uzstāties arī labus māksliniekus, lai notranslētu Latvijas skatītākā kanāla auditorijai (kā viņi paši regulāri atgādina!) vidēja līmeņa "vidusskolas žetonvakara" pasākumu," vērtējusi Cinovska.

Skarbi vārdi tikuši arī pieredzes bagātajai pasākumu vadītājai Baibai Sipeniecei-Gavarei, kura TV3 sezonas atklāšanas pasākumu vadīja kopā ar žurnālistu Ansi Pūpolu.

"Skatuve ar fona aizkariem, nesamēģinātiem uznācieniem, nepārdomātiem priekšnesumiem un pasākuma vadītāju, kura kārtējo reizi savā "haltūrā" nav iemācījusies tekstu. Es pat nekomentēšu viņas tērpu. Par frizūru vispār nerunājot.

Bet runā, ka par gaumi nestrīdas. Soriii, Baiba, tu esi super televīzijas personība, bet.... Kas to būtu domājis - laikam esmu dažus gadus savā TV izpratnē aizskrējusi uz priekšu. Bet varbūt smagi atpalikusi?" vērtējusi Cinovska, kura pieļāvusi, ka Latvijā gluži vienkārši trūkst konkurences.

"Manuprāt, tā ir viekārši (ne)cieņa pret savu skatītāju! MTG ir bagātākais medijs, kas paņem divas trešdaļas no visa Latvijas televīziju reklāmas tirgus, reklāmas pauzes ir teju pusstundas garumā, bet attieksme ir - "gan jau skatītājs 'apēdīs', tāpat bez mums viņiem citas iespējas praktiski nav"," rezumējusi Cinovska.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!