Jauno dziedātāju Mariju Mickeviču jeb MNTHA (attēlā) pēc spožās uzstāšanās konkursā Supernova noskatījis pašmāju pazīstamais modes zīmols QooQoo -MNTHA kļuvusi par QooQoo jauno reklāmas "seju" un, iespējams, arī Supernova pusfinālā uzstāsies šī zīmola darinājumā.
"MNTHA ir mūsu jaunā seja un uzstāsies mūsu Riga Fashion Week skates laikā," DELFI Izklaidei atklāj zīmola QooQoo radītāja Aļona Bauska. Arī Supernova pusfināla iznācienam talantīgajai meitenei sagatavots QooQoo darinājums, taču šī izvēle vēl jāakceptē konkursa rīkotājiem.
Kā atklāj zīmola pārstāvji, MNTHA perfekti iederas QooQoo kontekstā, un tāpēc zīmola nākotnes plāni saistībā ar jauno dziedātāju ir lieli jo lieli.
"Aļona ir apburta ar visu, ko dara Marija. Viņa uzreiz deva viņai iedvesmu jaunām kolekcijām un idejām," par MNTHA īpašo spēju iedvesmot zīmola radītāju DELFI Izklaidei stāsta tā pārstāve Katja Petrova.
Ar MNTHA zīmola pārstāvji iepazinušies, meklējot cilvēku, kurš varētu sniegt atbilstošu priekšnesumu piektdien, 13. janvārī, gaidāmajā QooQoo Twin Peaks ballītē.
"MNTHA sazinājās ar mums pirmā, teikdama, ka ir gan QooQoo, gan Twin Peaks fane, un labprāt nodziedātu mūsu pasākumā, speciāli uztaisot arī savu Twin Peaks dziesmas kaverversiju.
Pēc viņas Soundcloud izlases noklausīšanās uzreiz bija skaidrs, ka MNTHA ir talantīga un absolūti internacionāla dziedātāja, kas ar savu košumu piestāv gan QooQoo, gan ar savu balsi piestāv ballītei.
Šis būs pirmais MNTHA koncerts, līdz ar to visiem mums ļoti īpašs. Viņa ir tiešām Latvijai netipiska mūziķe, un mēs sirsnīgi par viņu priecājāmies," par sadarbību stāsta Katja.