"Nav obligāti jāizmanto sociālie tīkli, taču to varētu salīdzināt ar situāciju, kad ārā līst lietus - it kā varētu tāpat doties ārā, taču var arī paņemt lietussargu. Kāpēc nedarīt tā, kā ir labāk?
Sociālie tīkli, manuprāt, šobrīd ir viens no efektīvākajiem instrumentiem tiešai un teju nepastarpinātai, tūlītējai komunikācijai ar sabiedrību. Turklāt tie ir arī lielisks mārketinga instruments - ne velti pat ASV prezidents pirms mēneša sniedza interviju amerikāņu jauniešu YouTube zvaigznēm, kas šobrīd ir vieni no ietekmīgākajiem viedokļu līderiem," sarunā ar DELFI Izklaide pārdomās dalās sociālo tīklu eksperts Artūrs Mednis.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit