Ar Māri Gaili "Dienas" 10 gadu jubilejā 2000. gadā
Foto: AFI
Laikā, kad daudzi cilvēki savu ikdienu vairs nespēj iedomāties bez regulāras ielūkošanās un dzīvošanās sociālajos tīklos, arī politiķi komunikācijā ar sabiedrību nereti izvēlas tieši šo saziņas veidu. Cik virtuāli aktīvi ir Valsts prezidenta amata kandidāti?

"Nav obligāti jāizmanto sociālie tīkli, taču to varētu salīdzināt ar situāciju, kad ārā līst lietus - it kā varētu tāpat doties ārā, taču var arī paņemt lietussargu. Kāpēc nedarīt tā, kā ir labāk?

Sociālie tīkli, manuprāt, šobrīd ir viens no efektīvākajiem instrumentiem tiešai un teju nepastarpinātai, tūlītējai komunikācijai ar sabiedrību. Turklāt tie ir arī lielisks mārketinga instruments - ne velti pat ASV prezidents pirms mēneša sniedza interviju amerikāņu jauniešu YouTube zvaigznēm, kas šobrīd ir vieni no ietekmīgākajiem viedokļu līderiem," sarunā ar DELFI Izklaide pārdomās dalās sociālo tīklu eksperts Artūrs Mednis.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!