Ārzemju foto aģentūrā Rex Features lielu ievērību izpelnījusies Ņujorkā dzīvojošās modes dizaineres Malorijas Dannas veidotā sociālā kampaņa I'm Flattered, kuras ietvaros deviņas sievietes atklājušas, ar kādu kritiku par izskatu, ķermeņa apmēriem un gaumi savulaik tām nācies saskarties.
Danna ir zīmola Smart Glamour dibinātāja un vadītāja. Viņas radītais apģērbs ir pieejams visa vecuma, garuma un izmēra dāmām, un, kā vēsta brenda tīmekļa lapā publicētā informācija, modes mākslinieces filozofija ir sekojoša - sievietes nedrīkst šķirot pēc sabiedrības uzspiestajiem kritērijiem.
Nesen Dannas vadībā tapusi foto sesija, kurā parastas sievietes pozējušas ar plakātiem, kurus rotā nešpetni komentāri, ko līdzcilvēki savulaik veltījuši kampaņas dalībniecēm, bet bildēm dāmas pozē tādos tērpos, no kuriem līdzcilvēki viņām ieteikuši turēties pa gabalu.