Foto: DELFI

Pārsteigumu sarūpējuši Latvijas Televīzijas muzikālā konkursa "Supernova" veidotāji – pirmo reizi visā "Eirovīzijas" dziesmu konkursa vēsturē nacionālās balsošanas rezultātu noteikšanā tiks ņemti vērā mūzikas straumēšanas vietnes "Spotify" klausīšanās dati, kuri tiks integrēti kopējā balsojumā.

"Mēs jau pašā pirmajā "Supernovas" sezonā uzstādījām mērķi – atrast spēcīgu, arī ārpus "Eirovīzijas" dziesmu konkursa dzīvotspējīgu dziesmu un izpildītāju.

Sadarbība ar "Spotify" un "Universal Music Group" ir liels solis pretī mērķa sasniegšanai. Līdz ar "Spotify" iesaisti konkursā, mums ir iespēja sasniegt jaunu auditoriju, kā arī iekļaut balsošanas rezultātos reālus datus no mūzikas patērētājiem," skaidro "Supernova 2017" producente Ilze Jansone.

Ilze uzsver, ka ļoti nopietni tiek strādāts ar "Spotify", lai nodrošinātu precīzu datu iegūšanu, un ir izstrādāti mehānismi, lai izvairītos no iespējamās datu viltošanas.

Centrālās un Austrumeiropas "Spotify" nodaļas vadītājs Przmeks Pluta stāsta, ka šī ir pirmā reizē, kad "Spotify" nodrošina ar datiem "Eirovīzijas" dziesmu konkursa atlasi.

"Mēs esam ļoti priecīgi par šo sadarbību! "Spotify" attīstās strauji un jau tagad daudz Latvijas jauniešu izmanto mūsu platformu kā primāro mūzikas patērēšanas veidu," jaunumus komentē Pluta.

Atklāti arī starptautiskās žūrijas pārstāvji – Latvijas nacionālās atlases dalībniekus vērtēs Petri Manonens no "Universal Music Group" (Somija), Matiass Millers no "BMG Rights Management" apakšizdevniecības "Crazy Planet Records" (Vācija), Fružina Zepa – festivāla "Lollapalooza Berlin" (Vācija) direktore un Džojs Debs (Joy Deb), "Eirovīzijas" 2015.gada uzvarētāja Mansa Zelmerlova dziesmas "Hero" līdzautors.

Vēršam uzmanību, ka ir atlikusi tikai nedēļa, lai autori pieteiktu dziesmas, bet izpildītāji savu dalību "Supernova 2017". Pieteikuma anketas un nolikums atrodams konkursa mājaslapā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!