Pārsteigumu sarūpējuši Latvijas Televīzijas muzikālā konkursa "Supernova" veidotāji – pirmo reizi visā "Eirovīzijas" dziesmu konkursa vēsturē nacionālās balsošanas rezultātu noteikšanā tiks ņemti vērā mūzikas straumēšanas vietnes "Spotify" klausīšanās dati, kuri tiks integrēti kopējā balsojumā.
"Mēs jau pašā pirmajā "Supernovas" sezonā uzstādījām mērķi – atrast spēcīgu, arī ārpus "Eirovīzijas" dziesmu konkursa dzīvotspējīgu dziesmu un izpildītāju.
Sadarbība ar "Spotify" un "Universal Music Group" ir liels solis pretī mērķa sasniegšanai. Līdz ar "Spotify" iesaisti konkursā, mums ir iespēja sasniegt jaunu auditoriju, kā arī iekļaut balsošanas rezultātos reālus datus no mūzikas patērētājiem," skaidro "Supernova 2017" producente Ilze Jansone.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit