Foto: Reuters/Scanpix

Amerikāņu sabiedrības dāma un TV šovu zvaigzne Kima Kardašjana (attēlā) jau vairāk nekā 37 dienas sociālajos tīklos nav atspoguļojusi savas ikdienas gaitas. Mediji aprēķinājuši, cik lielu robu viņas budžetā iecērt vairīšanās no starmešu gaismām.

Nevienam nav noslēpums, ka sociālie tīkli ir viens no galvenajiem instrumentiem, ar kura palīdzību Kardašjana vairo savu turību – daiļavas publicētajās bildēs gandrīz vienmēr ir apslēpta reklāma.

Tā, piemēram, Kimas "Instagram" foto blogam ir vairāk nekā 86 miljoni sekotāju, kas ar nepacietību gaida, kad viņa atkal atgriezīsies apritē. Savukārt vietnē "Twitter" par viņu fano gandrīz 49 miljoni šī sociālā tīkla lietotāju.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!