Ārvalstu mediji vēsta, ka Natālija nesen noslēgusi līgumu ar Losandželosas modeļu aģentūru "Next Management". Viņa jau sadarbojusies ar tādām zināmiem zīmoliem kā "Nars Cosmetics" un "Mansur Gavriel".
Arī viņas slava sociālajos tīklos aug zibenīgā ātrumā – tā, piemēram, viņas "Instagram" foto blogam ir vairāk nekā 40 tūkstoši sekotāju.
Modes sfēras pārstāvji pievilcīgo skaistuli daudzējādā ziņā salīdzina ar vienu no šī brīža pieprasītākajām britu modelēm Karu Delevinju. Turklāt abām ir kāda kopīga izskata iezīme – dabas dotas kuplas uzacis.
Mūsdienās uzacīm tiek pievērsta īpaši liela uzmanība, taču vienprātības par to, kādas uzacis ir skaistas, nav. Daļa meiteņu iecienījušas pavisam šauras strīpiņas, savukārt citas pieturas pie kuplas matiņu līnijas virs acīm.
Savukārt modes pasaulē arvien pieprasītākas kļūst meitenes, kuras daba dāsni apbalvojusi ar kuplām, pamanāmām un pat nedaudz nevīžīgām uzacīm, kādas ir arī Natālijai.
Intervijās ārvalstu medijiem daiļava stāstījusi, ka tiešu uzacu dēļ viņai izdevies uzsākt modeles karjeru. "Tā ir mana atpazīšanās zīme. Es vēlos, kaut agrāk būtu spējusi pieņemt tās tādas, kādas daba devusi," intervijā izdevumam "W Magazine" stāstījusi jaunā modes pasaules zvaigzne.
Kā atklājusi Natālija, kuplo uzaču dēļ viņai nācies piedzīvot daudz sāpju un aizvainojuma. "Kad biju jaunāka, visi vienmēr pamanīja manas uzacis. Mani nežēlīgi izsmēja, jo tās bija biezas un garas, tāpēc es vēlējos tās noskūt.
Tagad mani vairs neuztrauc, vai tās skaitās modīgas vai ne. Es mīlu savas uzacis. Tās man palīdz atšķirties no citām modelēm," stāstījusi Natālija.