Plašas diskusijas sabiedrībā radījis amerikāņu dzērienu ražotāja "PepsiCo" jaunākais reklāmas video, kurā piedalījusies arī slavenā Kardašjanu klana pārstāve Kendela Džennera (attēlā centrā) – reklāmas video saņēmis daudz negatīvu atsauksmju un kompānija to atsaukusi.
Jauno reklāmas video asi kritizēja cilvēki sociālajos tīklos, pārmetot uzņēmumam protesta gājienu attainojuma izmantošanu peļņas nolūkos – lai pārdotu gāzēto dzērienu – un nemieru banalizēšanu.
Pēc kritikas gūzmas uzņēmums steidzis atvainoties un nolēmis video neizmantot dzēriena reklamēšanai TV un digitālajās platformās, kā pirms tam bija paredzēts. Tāpat uzņēmums atvainojies par populārās modeles iekļaušanu reklāmā, jo daudzi tās kritiķi bija atzinuši, ka populāra skaistulīte no slavenas ģimenes nav piemērotākais pilsonisko protestu un nemieru simbols.
""Pepsi" centās demonstrēt globālu vēstījumu par vienotību, mieru un sapratni. Acīmredzot mēs netrāpījām mērķī, un mēs atvainojamiem," kompānijas paziņojumu citē "Associated Press".
Reklāma vēsta par jauniešiem, kas pievienojas kādam protesta gājienam, un Dženneras atveidotā varone ar "Pepsi" dzēriena skārdeni rokās izaicinoši piesoļo pie gājienu bloķējoša policista, lai pasniegtu viņam dzērienu, kas šķietami atrisina visas domstarpības.
Starp reklāmas video kritiķiem bijusi arī cilvēktiesību aktīvista Martina Lutera Kinga jaunākā meita, politiķe Bērnisa Kinga, kura reklāmu komentējusi ar trāpīgu "Twitter" ierakstu. Iespējams, šo reakciju izraisīja fakts, ka "Pepsi" reklāma tika publiskota 4. aprīlī, Martina Lutera Kinga slepkavības 49. gadadienā.