Cilvēki joprojām vairāk uzticas nepastarpinātai komunikācijai ar citiem cilvēkiem, nevis reklāmai medijos. Tāpēc mārketinga komunikācijā tiek meklētas aizvien jaunas iespējas, kā auditoriju uzrunāt tieši – un viena no aktuālākajām ir sadarbība ar influenceriem. Tomēr šobrīd influenceru skaits strauji aug, un uzņēmumiem kļūst arvien sarežģītāk saprast, kurus izvēlēties par savu produktu vēstnešiem. Influenceru tops palīdzēs šajā jomā orientēties un noskaidrot, ar kurām "Instagram" zvaizgnēm uzņēmumiem būtu sadarboties visefektīvāk.
Influenceru tops tika radīts sadarbībā ar itāļu influenceru mārketinga un pētniecības kompāniju "ModelTag", kura pārstāvji arī ieradīsies uz apbalvošanas ceremoniju.
"ModelTag" influenceru ietekmi aprēķina, balstoties uz patentētu formulu, kas rūpīgi vērtē arī komunikācijas kvalitāti – sekotāju iesaisti un interakciju ar saturu (laikus, komentārus). Formula iekļauj arī sekotāju aktivitātes izpēti – tiek konstatēti neaktīvie "Instagram" konti. "MoedelTag" nosaka katra influencera ierakstu vērtību, salīdzinot to ar tradicionālo mediju izmaksām. Respektīvi, top skaidrs, cik par tādu pašu komunikācijas efektu uzņēmējs maksātu, izvietojot reklāmu tradicionālajos medijos.
"DDB HUB" digitālo projektu vadītāja Inga Reimane atklāj: "Tops noteikti būs pārsteigumiem pilns. Tajā būs daudz jaunatklājumu – plašākai sabiedrībai vēl nedzirdētu vārdu. Tas liks katram influencerim pārdomāt sava konta saturu, jo topa galvenā vērtība ir atgriezeniskās saites veidošana ar saviem "Instagram" sekotājiem. Tātad – tie influenceri, kuri uztur monologa komunikāciju, reti spēs iegūt godalgotu vērtējumu."
Visu 100 ietekmīgāko influenceru topu varēs apskatīt Mīlētāko zīmolu topa mājaslapā 3.oktobrī uzreiz pēc apbalvošanas ceremonijas.
Atgādinām, ka Mīlētāko zīmolu tops tiek veidots jau kopš 2004. gada un kalpo kā svarīgs atskaites punkts patērētāju attieksmes atspoguļošanā. Pēdējo gadu jauninājumi ir Latvijas Zaļāko zīmolu tops, kurš tiek noskaidrots kopš 2016. gada, un jau otro gadu tiek izvērtēts arī "Startup" zīmolu tops. Šogad topa jaunpienācēji ir Cilvēcīgāko zīmolu tops un Influenceru tops.