Cilvēki joprojām vairāk uzticas nepastarpinātai komunikācijai ar citiem cilvēkiem, nevis reklāmai medijos. Tāpēc mārketinga komunikācijā tiek meklētas aizvien jaunas iespējas, kā auditoriju uzrunāt tieši – un viena no aktuālākajām ir sadarbība ar influenceriem. Tomēr šobrīd influenceru skaits strauji aug, un uzņēmumiem kļūst arvien sarežģītāk saprast, kurus izvēlēties par savu produktu vēstnešiem. Influenceru tops palīdzēs šajā jomā orientēties un noskaidrot, ar kurām "Instagram" zvaizgnēm uzņēmumiem būtu sadarboties visefektīvāk.
Influenceru tops tika radīts sadarbībā ar itāļu influenceru mārketinga un pētniecības kompāniju "ModelTag", kura pārstāvji arī ieradīsies uz apbalvošanas ceremoniju.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit