Abu māsu ikdiena ir ļoti aizņemta – gan Simona, gan Diāna daudz ceļo. Atrast kosmētiku, kas iedarbotos pietiekami ātri un iederētos viņu aizņemtajā dzīves ritmā, sagādājis lielas grūtības, līdz abas māsas nolēmušas – jārada pašām sava kosmētikas līnija.
"Mums nav laika pavadīt 20 minūtes un veikt sešu soļu skaistumkopšanas rituālus, un arī lielākajai daļai sieviešu, kuras mēs pazīstam – no aizņemtām māmiņām līdz uzņēmumu direktorēm – arī nav! Tāpēc, redzot tukšo vietu tirgū, izlēmām, ka jāizveido ātras iedarbības kosmētikas līnija," par biznesa idejas tapšanu stāsta Kubasovas.
Kosmētikas zīmola produkti veidoti sadarbībā ar Ņujorkā pazīstamo dermatologu Dr. Bhansuali.
"Mēs gribējām izveidot saprotamus, tīrus produktus, kas patiešām darbojas. Kosmētika ir vegāna, "cruelty-free", brīva no sulfātiem, falātiem, parabēniem, hlorīda un alkohola," "Delfi Izklaidi" informē māsas.
Produkti ražošanā tiek izmantotas jaunākās Korejas tehnoloģijas, labākie materiāli un augstākās kvalitātes sastāvdaļas.
"Protams, apzinoties "Instagram" nozīmi mūsu dzīvēs, mums bija ļoti svarīgi, lai maskas arī būtu skaistas un sociālo mediju fotogrāfiju vērtas. Tāpēc tās veidotas no interesantiem materiāliem un apdrukātas ar skaistiem zelta rakstiem," stāsta māsas Kubasovas.
"Fast Beauty Co." klāstā šobrīd ir 21 produkts un trīs dažādas līnijas. Kosmētikas produktu klāstā ir sejas, acu, lūpu, kakla, dekoltē un mālu maskas, kā arī micelārās kosmētikas noņemšanas salvetes. Produktus var iegādāties iepakojumos, kuros ir viena vai piecas maskas, vai arī īpašos komplektos.