Latvijā vismazāk blēžu (44%) tika novērots nanoietekmētāju kategorijā – tie ir sociālā tīkla "Instagram" lietotāji, kam sekotāju skaits nepārsniedz piecus tūkstošus. Savukārt visvairāk krāpnieku, proti, 61%, ir to lietotāju vidū, kam ir no pieciem līdz 20 tūkstošiem sekotāju.
"Tas var būt saistīts ar tādiem kā "stikla griestiem": ja neesat persona, kas regulāri parādās medijos, ir diezgan grūti pārvarēt 20 tūkstošu sekotāju robežu un sākt labi pelnīt, tāpēc tiek uzsākta dažādu krāpšanas mehānismu izmantošana, piemēram, robotu un reakciju pirkšana, dalība grupās, kur lietotāji aktīvi komentē cits cita ierakstus, kā arī masveida piesekošanas, tas ir, parakstīšanās –atteikšanās, izmantošana," paskaidro "A. W. Olsen & Partners" projektu vadītāja Baltijas valstīs un Latvijas Universitātes pasniedzēja Marija Vorkule. "Visbeidzot, to vidū, kam ir 20 līdz 100 tūkstoši sekotāju, krāpnieku īpatsvars ir nedaudz mazāks, bet tik un tā pārsniedz pusi – 53 %."