Foto: Publicitātes foto

Sestdien, 2. novembrī, izskanēja Rīgas modes nedēļa, un tās noslēdzošajā dienā savu jauno 2020. gada pavasara/vasaras kolekciju nesen atklātajā "Hanzas peronā" izrādīja arī populārais pašmāju zīmols "Nóló". Sanākušie tika pārsteigti ar krāšņu un visnotaļ provokatīvu šovu.

Dizaineres Viktorijas Jonienes radītā zīmola jaunās kolekcijas tēma ir "veselīgs feminisms". Viktorija šogad piedalījās sieviešu solidaritātes gājienā Rīgā, un viņu iedvesmojusi pasākuma enerģija, dalībnieču harisma un skandētie lozungi.

"Nóló" vēlas cīnīties pret liekulību un savā jaunajā kolekcijā kliedēt sabiedrībā iesakņojušās klišejas par feministēm, piemēram, to, ka viņas ir nekoptas, nelaimīgas, vientuļas vīriešu nīdējas.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!