Sestdien, 2. novembrī, izskanēja Rīgas modes nedēļa, un tās noslēdzošajā dienā savu jauno 2020. gada pavasara/vasaras kolekciju nesen atklātajā "Hanzas peronā" izrādīja arī populārais pašmāju zīmols "Nóló". Sanākušie tika pārsteigti ar krāšņu un visnotaļ provokatīvu šovu.
Dizaineres Viktorijas Jonienes radītā zīmola jaunās kolekcijas tēma ir "veselīgs feminisms". Viktorija šogad piedalījās sieviešu solidaritātes gājienā Rīgā, un viņu iedvesmojusi pasākuma enerģija, dalībnieču harisma un skandētie lozungi.
"Nóló" vēlas cīnīties pret liekulību un savā jaunajā kolekcijā kliedēt sabiedrībā iesakņojušās klišejas par feministēm, piemēram, to, ka viņas ir nekoptas, nelaimīgas, vientuļas vīriešu nīdējas.
Veselīgais feminisms atspoguļojās dažādās apdrukās – "I Don't Hate Men", "GIRLS power" un "WANT prosecco and equality". Savukārt skates izskaņā kā ķirsītis uz kūkas bija divas modeles-līgavas, kuras apvienojās skūpstā.
Atgādinām, ka "Riga Fashion Week" norisinājās no 29. oktobra līdz 2. novembrim. Tajā tika prezentētas 2020. gada pavasara-vasaras sezonas kolekcijas.
Šoruden papildus labākajiem pašmāju zīmoliem tika prezentētas dizaineru kolekcijas no Itālijas, Igaunijas un Lietuvas. Tāpat arī notika daudzi izglītojoši un izklaidējoši pasākumi, bet piektdienas un sestdienas naktī naktsklubā "Coyote Fly" notika līksmi burziņi.