Jaunā "Hugo Boss" veikala atvēršanā pulcējās pašmāju modes gardēži, tostarp stilisti, influenceri un ar mūziku saistīti ļaudis.
Lai godinātu „Hugo" 2020. gada pavasara/vasaras kolekcijas būtību un globālo kampaņu #moderndayheros, kas aizstāv pārliecību par savu spēku un autentiskumu, viesus ar īpašu performanci priecēja māksliniece Elizabete Balčus, portālu "Delfi" informēja jauno veikalu pārstāvošā uzņēmuma komunikācijas konsultants Deniss Ševeļovs.
"Mēs sagaidām, ka zīmols būs perfekti piemērots 'premium' klases atvērtu un modernu pircēju profilam," par jauno veikalu teic "Apranga Group" pārdošanas un mārketinga direktore Irma Macinkiene.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit