Rojs Rodžers vietējo ietekmētāju vidē nav pat jāpiesaka – viņu zina visi. Ar segvārdu "Boitoiroi" Rojs dažu gadu griezumā savācis prāvu sekotāju pulku gan "YouTube" kanālā, gan "Instagram" platformā.
Pēc sabiedrisko attiecību aģentūras "Golin" veiktā mērījuma Rojs Rodžers atzīts par 2020. gada otro ietekmīgāko jaunatnes influenceri segmentā, kurā vērtēti sociālo tīklu personības ar sekotāju skaitu no 25 tūkstošiem uz augšu.
Jaunajā ietekmes indeksā Rojs piekāpies tikai Niklāvam Mičulim.
Rojs Rodžers izsenis veido košus un aizraujošus videostāstus, kuros apspēlē dažādas dzīves aktualitātes un jomas.
Savā jaunākajā video Rojs iepazīstina ar savu "smalko" garderobi, proti, dažādiem apģērbiem un aksesuāriem, ko puisim izdevies izdevīgi nopirkt, esot ceļojumā Turcijā.
Roja īpašumā nu ir vairāku pasaulslavenu zīmolu pakaļdarinājumi, un par katru no tiem viņam ir savs stāsts.