"Daudzi jūs, influenceri, satura veidotāji esat pilnīgi pizģuki. Jo jūs prasāt pārāk maz naudas piedāvājumiem, ko jums sūta e-pastā, līdz ar to tādi kā es, kas prasa lielāku, adekvātāku summu... mums atsaka," sūrojas Armis.
Jaunzems aicina savus kolēģus teikt "nē" sadarbībām, kurās tiek piedāvāti 50 eiro par kādas preces vai pakalpojuma reklamēšanu sociālajos tīklos. Nereti samaksa par darbu esot vien "snikeru kaste".
Viņš skaidro, ka nelielu samaksu par reklāmu izvietošanu prasa tie darboņi, kuru radītais saturs kopumā lielākoties sastāv no reklāmām, un tad jau tā nauda "salasās". Bet cietēji esot tie, kuri grib būt forši un draudzīgi pret saviem sekotājiem, neapgrūtinot tos ar nekvalitatīvi pasniegtām reklāmām blīvos vēstījumos.
"Es taisu tā, lai tā būtu maksimums viena reklāma nedēļā. Un par to tad tu paprasi krietni vairāk," skaidro Armis.
"Neesiet lohi, johaidī! Es pat varētu sākt saukt vārdos tos, kas taisa tās lētās reklāmas. Sekotājiem jau arī besī ārā! Tāpēc jau mēs besījam visiem Latvijā, jo mēs nemākam uzvesties," analizē puisis.
Vēl brīdi vēlāk saraksts ar tiem, kuri "pārdodas pa lēto", tik tiešām tapa. Armands šos vārdus virtuāli ievietoja klozetpodā visu apskatei.
Pašam Armandam "Instagram" vietnē ir 20 tūkstoši sekotāju, bet viņa "YouTube" kanālā radīto saturu iecienījuši ap 9000 cilvēku.