Pirmkārt, jāuzteic seriāla veidotāju stratēģiskā pieeja, izvēloties aktieru pulku tā, lai labas atsauksmes būtu teju garantētas. Gandrīz katram no galveno lomu atveidotājiem ir lojālo fanu un draugu-influenceru bāze, aktierim paralēli strādājot kā reklāmas kampaņas platformai. Pirmajā sezonā kā galvenie varoņi tika piesaistīti divi grupas "Singapūras satīns" dalībnieki – Edgars Bāliņš un Kristaps Strūbergs –, kā arī aktieris Pauls Iklāvs, kurš, starp citu, popularitāti nācijas līmenī guva, kad Andris Kivičs viņu solīja piekaut.
Seriālam augot savos apmēros, otrā sezona tika papildināta ar vēl trim lieliem vārdiem sociālo tīklu vidē – videoblogeri un "Supernovas" vadītāju Beta Beidz, "Instagram" slavenību Yanu Bruk un sociālajā tīklā "Tik Tok" ārkārtīgi populāro Elīnu Pakalni (Latvian Sisters). Viņas attiecīgi kļuva par ekvivalentu trim jaunskungiem.