Krievijas reperis Timati pēc 14 gadu darba pamet paša dibināto "Black star", kas no mūzikas leibla izaudzis līdz daudzpakāpju biznesa struktūrai.
Par lēmumu aiziet no "Black star" Timati paziņojis sociālajos tīklos.
Kā vēsta Krievijas mediji, tas nav repera spontāns lēmums, bet gan jau ilgāku laiku apcerēta ideja, kuras pamatā ir arī vienošanās ar biznesa partneriem.
Reperis uzsver, ka viņa radītais leibls ir pārvērties par uzņēmumu grupu, tādējādi zaudējot neliela nišas zīmola šarmu. "Puiši vēlas būt kā "Google" un "Amazon", bet es vairāk esmu tuvāks Īlona Maska koncepcijai," teic mūziķis.
Viņš skaidro, ka saglabās daļas zīmola blakusproduktu tīklā, piemēram, burgernīcu un automazgātuvju tīklā. Tāpat viņa īpašumā paliks fitnesa zāles un skaistumkopšanas saloni, taču viss pārējais paliek partneru pārziņā.
Tirdzniecības parka "Alfa" apsaimniekotājs "Linstow Center Management" (LCM) uzņēmumam devis rekomendējoša rakstura ieteikumu izņemt attiecīgo kolekciju no veikala sortimenta, taču to nav nācies darīt, jo visa kolekcija jau bija iztirgota vēl pirms sākās ažiotāža publiskajā telpā.