2020. gads un tā notikumi pilnībā izjaukuši daudzu kinostudiju un kinoteātru plānus, ar nepacietību gaidītajām un potenciāli veiksmīgajām filmām pārceļoties uz nākamo gadu. Viens no pēdējiem mohikāņiem ir "20th Century" un "Disney" kopdarbs "Brīvais" ("Free Guy"), par kuru interneta vidē izrādīta milzu interese.
Pirmajās 24 stundās pēc treilera palaišanas tautās tas tika noskatīts 55 miljonus reižu, informē "Hollywood Reporter". Jāteic gan, ka trīs dienu laikā reižu skaits ievērojami palielinājies. Šis treileris šajā kategorijā apsteidz arī savu priekšgājēju – filmas pirmo videorullīti, kas tika publicēts aizvadītā gada nogalē un tajā laikā savāca 40 miljonus skatījumu, norāda portāls.
Filmas veidotāji to nosaukuši par asa sižeta piedzīvojumu kinolenti ar komēdijas elementiem, taču publicētais treileris liek domāt, ka tajā varētu būs vairāk filozofisku domu graudu, nekā, iespējams, skatītājiem varēja iepriekš šķist. Ja nekas nemainīsies (par ko, protams, droši šogad būt nevaram), radošās komandas veikumu varēsim novērtēt uz lielajiem ekrāniem, sākot no 11. decembra.