Jaunais zīmols "Bloom concept" sevi reklamē instagramā – līdzīgi kā virkne citu apģērbu veikalu. Apģērbu zīmolu izveidojusi jaunā uzņēmēja Endija Kalniņa, kuru ar iesauku Kalendža daudzi atceras kā Elīnas Didrihsones "labo roku" viņas populārajā drēbju veikalā. Taču pērn abu meiteņu ceļi šķīrās.
"Aizgāju, jo vēlējos attīstīties. Izliku visu sevi cita uzņēmumā, līdz sapratu, ka to varu darīt sev. Vairs negribēju saistīties ar veikalu, kam ir tik daudz negatīvā apkārt. Esmu, teiksim tā, atplaukusi un vairs nelidoju kopā ar tauriņiem," portālam "Delfi" teic Kalniņa, kura minētajā uzņēmumā darbojās mārketinga jomā, kā arī palīdzēja ar idejām fotosesijām. Kalniņa uzskata, ka viņas zīmolam "Bloom concept" ir pilnīgi cits virziens – drēbes tiek ražotas pēc viņas skicētiem modeļiem un šūtas tepat Rīgā. Darbu pie savām kolekcijām jauniete sākusi jau 2016. gadā un turpinājusi arī tad, kad bija algota darbiniece Didrihsones uzņēmumā.
Aiziešana notikusi ne bez konflikta, to portālam "Delfi" apstiprina abas jaunietes. Gan Kalniņa, gan Didrihsone izstāstīja, ka nesaskaņām ir sena vēsture, vienlaikus abas lūdz šo informāciju plašākai publikai nenoraidīt. "Tās ir darba devēja un darba ņēmēja attiecības, kuras man šķiet nesmuki celt augšā," uz ētikas aspektu norāda veiksmīgā uzņēmēja Didrihsone. Viņa nevēlas, lai bijušās darbinieces zīmols tiktu saistīts ar "Butterfly" vārdu, un arī Kalniņa uzsver, ka "Bloom concept" nav nekāda sakara ar bijušo darbvietu.
Jaunā zīmola "Instagram" kontam pagaidām nav daudz interesentu – nedaudz vairāk par 4000 sekotāju. Kalniņa uzsver, ka viņas ražotajām drēbēm ir augsta kvalitāte, taču, kā jau jaunam zīmolam, pagaidām visai demokrātiskas cenas. Vienlaikus viņa pauž, ka kopš 2020. gada novembra, kad veikals sācis darbību, rosīties sanācis arī ar peļņu.