MISC 2.0 - 6378
Foto: Publicitātes foto
Aģentūra "Golin Riga" publiskojusi ikgadējo indeksu par sociālo tīklu ietekmīgākajām figūrām dažādās dzīves jomās.

Indeksā tika analizēti influenceru personīgie konti "Instagram" platformā, analīze veikta 2020. gada decembrī. Ietekmīgākie viedokļa līderi tika meklēti trijās kategorijās – mikro (sekotāju skaits no 1000 līdz 10 000), medium (sekotāju skaits no 10 000 līdz 25 000) un makro (sekotāju skaits virs 25 000).

"Pandēmija ir ietekmējusi arī influenceru jomu – sekotāji kļūst prasīgāki, vairs nepietiek tikai ar faktu, ka esi slavenība vai ar skaisti izkārtotām fotogrāfijām. Lielāka nozīme ir arī reputācijai - 54% Baltijas iedzīvotāju ļoti satrauc, ka influenceri nepārbauda faktus un sniedz viltus ziņas. "Golin Influenceru indekss 2021" analīze rāda, ka gandrīz puse jeb 44% no uzņēmējiem paredz, ka izmantos influenceru mārketingu arvien vairāk. Savukārt mikro kategorijas viedokļa ietekmētājiem – savas jomas ekspertiem pamazām tiek pievērsta arvien lielāka uzmanība salīdzinoši ar tiem, kam vienkārši ir liels sekotāju skaits," portālam "Delfi" teic "Golin Riga" partneris Arnis Vērzemnieks.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!