Indeksā tika analizēti influenceru personīgie konti "Instagram" platformā, analīze veikta 2020. gada decembrī. Ietekmīgākie viedokļa līderi tika meklēti trijās kategorijās – mikro (sekotāju skaits no 1000 līdz 10 000), medium (sekotāju skaits no 10 000 līdz 25 000) un makro (sekotāju skaits virs 25 000).
"Pandēmija ir ietekmējusi arī influenceru jomu – sekotāji kļūst prasīgāki, vairs nepietiek tikai ar faktu, ka esi slavenība vai ar skaisti izkārtotām fotogrāfijām. Lielāka nozīme ir arī reputācijai - 54% Baltijas iedzīvotāju ļoti satrauc, ka influenceri nepārbauda faktus un sniedz viltus ziņas. "Golin Influenceru indekss 2021" analīze rāda, ka gandrīz puse jeb 44% no uzņēmējiem paredz, ka izmantos influenceru mārketingu arvien vairāk. Savukārt mikro kategorijas viedokļa ietekmētājiem – savas jomas ekspertiem pamazām tiek pievērsta arvien lielāka uzmanība salīdzinoši ar tiem, kam vienkārši ir liels sekotāju skaits," portālam "Delfi" teic "Golin Riga" partneris Arnis Vērzemnieks.