MISC 2.0 - 7518
Foto: Vida Press
Pasaulslavenais amerikāņu veļas zīmols "Victoria's Secret" nolēmis pilnībā mainīt mārketinga koncepciju – turpmāk veļu vairs nedemonstrēs supermodeles.

Kļūt par "Victoria's Secret" eņģeli kopš tika uzskatīts par vienu no visaugstākajiem sasniegumiem modeļu biznesā – uzņēmums kopš 1997. gada "piekopa" šo elitāro konceptu savas veļas reklamēšanai, to darot tikai un vienīgi pasaulē visatzītākajām supermodelēm ar ideāliem auguma parametriem. Tikai augstākās raudzes modeles varēja defilēt "Victoria's Secret" šovos, tērptas smalkajā veļā un ar eņģeļu spārniņiem pie muguras.

Nu kompānija paziņojusi, ka "eņģeļu" viņu šovos vairs nebūs, tiek pilnībā mainīts mārketinga plāns, raksta "New York Times".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!