MISC 2.0 - 8124
Foto: LETA/Publicitātes attēli
TV producente Žaklīna Cinovska sociālajā tīklā "Facebook" publiskojusi emocionālu ierakstu par ideju zādzībām pašmāju šovbiznesā. Īpaši skaudri vārdi viņai sakāmi par bokseri Kristapu Zuti, kurš pirms pandēmijas rosījās Cinovskas lolotajā idejā par boksa šovu.

Pirms vairāk nekā diviem gadiem kanāla "iTV" īpašniece un producente Žaklīna Cinovska pieteica Latvijā vēl nebijušu šovu "Rokijs LV", kurā sabiedrībā zināmi cilvēki, nebūdami boksa profesionāļi, šo lietu apgūtu un sacenstos kameru priekšā. Šovs dienasgaismu tā arī neieraudzīja. Patlaban cita televīzija – TV3 paspārnē esošais kanāls TV6 izsludinājis pieteikšanos... arī boksa šovam. Cinovska uzskata, ka šova ideja esot no viņas nozagta.

Emocionālā ierakstā feisbukā "Kad vienreiz beigsiet zagt manas idejas?" Cinovska skaidro, ka ideja par boksa šovu radusies jau 2017. gadā – laikā, kad visa Latvija juta līdzi Mairim Briedim. Projekts bijis ļoti sarežģīts un komplicēts, tomēr drīz vien medijos parādījās šova publicitātes attēli – tajā gan apģērbti, gan puskaili bija redzami vairāki sabiedrībā zināmi cilvēki, kuri piekrituši dalībai "Rokijā" un jau veica intensīvus treniņus. Taču šovs tā arī neparādījās Cinovskas kanāla "iTV" ēterā.

"Jā, šis boksa šova megaprojekts manam "iTV" visu aizliegumu dēļ atnesa vislielākos un būtiskākos zaudējumus, jo tas tika filmēts, organizēts, sparingots teju pusgadu, un viss jau bija gatavs pirmajām cīņām. Visi dalībnieki uztrenēti, sagatavoti, medicīniski izmeklēti, pat treniņa traumas salabotas," raksta Cinovska.

Bet šobrīd kanāls TV6 aicina vismaz 18 gadus vecus gribētājus pieteikties "Latvijā vēl nebijušam boksa šovam".

"Jau rudenī kanāla TV6 skatītājus sagaida nebijuša mēroga jaunums – boksa šovs, kurā sporta leģendu Kaspara Kambalas un Kristapa Zuša komandās sacentīsies dalībnieki, kuri šova laikā profesionālu treneru pavadībā tiks apmācīti, trenēti un sagatavoti noslēdzošajai cīņai ringā," pausts pirmdien publiskotajā "TV3 Group" paziņojumā.

"Latvijā nebijis boksa šovs, saki, ja, Kristap? Un vairāk kā arī par divām komandām neko izdomāt labāku nevarēji? Protams, kad ar sistēmu un struktūru konkrētajai idejai esi iepazinies, vietiņa, kā teikt, iesildīta – viegli to uzdot par savu. Ļoti vīrišķīgi," virtuālajā vidē pukojas Cinovska.

Kristaps Zutis: nevar salīdzināt žiguli ar maibahu

Bokseris Kristaps Zutis sarunā ar portālu "Delfi" noliedz, ka būtu zadzis šova ideju no Cinovskas. Šādi cīņas šovi jau sen tiek filmēti daudzviet pasaulē un ir skatītāju iecienīti. "Teikt, ka ideja ir nozagta, ir ļoti nekorekti. Vīzija par boksa šovu man bija vēl pirms "Rokija", un tad Žaklīna palūdza mani iesaistīties savā projektā," skaidro Zutis, uzsverot, ka viņa galvenais pienākums bijis meklēt sponsorus Cinovskas idejai, kā arī palīdzēt kā konsultantam boksa jautājumos. Taču tur Zuša un producentes vīzijas bijušas stipri atšķirīgas. "Žaklīnai bija grūti iestāstīt, kā tam boksam būtu jāizskatās, viņai bija savs redzējums. Mums sadarbība neizdevās," atceras Zutis.

Viņš uzsver, ka vienīgā līdzība starp "Rokiju" un topošo TV6 šovu ir pats bokss, bet viss šova koncepts nav salīdzināms, tas esot gluži kā no žiguļa pārsēsties "Maybach".

"Mēs meklējam jaunos talantus, bet viņas šovs paredzēja cīņas starp slavenībām," teic Zutis un atzīmē, ka savā atbildes ierakstā feisbukā, iespējams, pārāk skarbi izteicies (Zutis pauda, ka "viss, ko cilvēki zina par "Rokiju", ir pliks deputāts [Didzis Šmits – red.]". Viņš uzsver Žaklīnas Cinovskas nozīmīgo lomu Latvijas šovbiznesā un vēl viņai radošos panākumus, taču jūtas aizskarts, ka ticis nosaukts par zagli.

"TV3 Group" programmu direktore Gita Pētersone-Rudzīte portālam "Delfi" skaidro, ka pie televīzijas ar jauna boksa šova piedāvājumu vērsās producentu grupa "Centaur Films" kopā ar Kristapu Zuti. Televīzijai šī ideja šķita realizēšanas vērta. "Mediju grupas "TV3 Group" pārraidītā satura skatītāji ir kaislīgi boksa satura lietotāji – jau līdz šim esam rādījuši gan Maira Brieža cīņas, gan cīņu mākslas "UFC" translācijas, tādēļ šova ideju nolēmām attīstīt un vienojāmies par sadarbību. Ņemot vērā plašo sporta realitātes šovu piedāvājumu pasaulē, ar "TV3 Group" veidoto boksa šovu vēlamies skatītājiem piedāvāt vietēji ražotu un lokālajai auditorijai pielāgotu saturu, kas, sekojot pasaules tendencēm, radīs lielisku izklaidi skatītājiem un aizraujošu pieredzi tā dalībniekiem," teic programmu direktore.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!