Arī tad, ja neesi vēl redzējis seriālu "Squid Game" vai mainījis "TikTok" platformā mīmus, kas nu jau pārņem internetu – pastāv milzīga iespēja, ka šā vai tā esi jau dzirdējis par tā eksistenci. Visapkārt runā par hipervardarbīgo trilleri, kas kļuvis par milzīgu hitu, kopš tā pirmizrādes straumēšanas platformā "Netflix" 17. septembrī.
Korejiešu seriāls, kura centrā ir brutāla izdzīvošanas spēle, gatavojas uzstādīt vissaugstāko latiņu, lai kļūtu par "Netflix" ievērojamāko oriģinālo daudzsēriju kinolenti. Kā liecina jaunākie dati, tas jau ir sasniedzis virsotnes! Seriāls jau otro nedēļu pēc kārtas ir "Netflix" pirmais numurs, atklāts "CBS News".
Oficiālais apraksts vietnē "Netflix" ir visai skops: "Simtiem trūkumā dzīvojošu spēlētāju pieņem dīvainu uzaicinājumu – piedalīties bērnu spēlē." Nedaudz plašāk runājot, kā vēsta BBC, seriālā "Squid Game" piedalās 456 cilvēku grupa, kuri parādu un izmisumu vadīti tiek ievilināti asinskārajā izdzīvošanas spēlē. Ja viņi uzvarēs sešu spēļu sērijā, varēs aiziet no tās ar 45,6 miljardiem Korejas vonu (39 miljoniem ASV dolāru).
Bet, "kur tas suns aprakts?" – ja zaudēs, viņi mirs! Spēles ir pietiekami vienkāršas – tās ļoti līdzīgas tām, kuras viņi spēlējuši uzaugot. Tieši tas licis skatītājiem visā pasaulē sarosīties, jo pārsteidzošākais ir tas, ka nevainīgās bērnu spēles tiek pretstatītas vardarbīgai nāvei.
"Squid Game" režisors Hwang Dong-hyuk BBC atklājis: "Cilvēkus piesaista ironija, ka bezcerīgi pieaugušie riskē ar savu dzīvību, lai uzvarētu bērnu spēlē."
Vai vēlies uzzināt, kāds ir viens no šiem spēles izaicinājumiem? Piemēram, spēlētājiem rūpīgi jāizgriež forma no bieza apļveida cepuma, izmantojot adatu. Tev var nepalaimēties un vari izlozēt ļoti sarežģītu formu, kas, iespējams, rezultēsies ar to, ka, griežot formu, saldums saplīsīs – un tu zaudēsi.
Lai arī seriāla spēle ir nāvējoša, tā piedāvā alternatīvu pasauli, kuras pamatā ir godīga spēle. Liela daļa spēlētāju ir sabiedrībā atstumti cilvēki, taču visiem spēlētājiem ir arī kas kopīgs: finansiālās grūtības. Viņi katrs pārstāv citu dzīves jomu, arī dzīvesstāsti ir ļoti atšķirīgi. Piemēram, viens no galvenajiem varoņiem ir bezdarbnieks, kura viena no problēmām ir azartspēļu atkarība. Ar piedalīšanos viņš cenšas iegūt arī cieņu no savas ģimenes.
Runājot par "TikTok" un "Twitter" saistībā ar filmu, šajās platformās fani ļāvušies vaļu fantāzijai, veidojot dažādas interneta mīmus: sākot no "sarkanās gaismas, zaļās gaismas" meitenei līdz cukura konfektēm.