Arī tad, ja neesi vēl redzējis seriālu "Squid Game" vai mainījis "TikTok" platformā mīmus, kas nu jau pārņem internetu – pastāv milzīga iespēja, ka šā vai tā esi jau dzirdējis par tā eksistenci. Visapkārt runā par hipervardarbīgo trilleri, kas kļuvis par milzīgu hitu, kopš tā pirmizrādes straumēšanas platformā "Netflix" 17. septembrī.

Korejiešu seriāls, kura centrā ir brutāla izdzīvošanas spēle, gatavojas uzstādīt vissaugstāko latiņu, lai kļūtu par "Netflix" ievērojamāko oriģinālo daudzsēriju kinolenti. Kā liecina jaunākie dati, tas jau ir sasniedzis virsotnes! Seriāls jau otro nedēļu pēc kārtas ir "Netflix" pirmais numurs, atklāts "CBS News".

Oficiālais apraksts vietnē "Netflix" ir visai skops: "Simtiem trūkumā dzīvojošu spēlētāju pieņem dīvainu uzaicinājumu – piedalīties bērnu spēlē." Nedaudz plašāk runājot, kā vēsta BBC, seriālā "Squid Game" piedalās 456 cilvēku grupa, kuri parādu un izmisumu vadīti tiek ievilināti asinskārajā izdzīvošanas spēlē. Ja viņi uzvarēs sešu spēļu sērijā, varēs aiziet no tās ar 45,6 miljardiem Korejas vonu (39 miljoniem ASV dolāru).

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!