Squid Game
Foto: Reuters/Scanpix/LETA

Pēdējo nedēļu laikā "Squid Game" ir pāršalcis pasauli, un to rāda arī cipari seriāls nu oficiāli kļuvis par "Netflix" skatītāko veikumu, turklāt 90 valstīs tas ieņēmis pirmo pozīciju. No slavenībām līdz pat sporta zvaigznēm visi runā par "Squid Game".

Korejiešu drāmu, hipervardarbīgo trilleri "Squid Game" pirmajās 28 dienās noskatījušies 111 miljoni lietotāju, no troņa augstākās vietas gāžot romantisko seriālu "Bridgerton" (82 miljonu lietotāji), ziņo BBC. Apgalvots, ka "Netflix" kā seriāla skatītāju fiksē ikvienu, kurš ir noskatījies kādu no seriāla epizodēm vismaz divas minūtes.

"Netflix" viceprezidents satura jautājumos Korejā, Dienvidaustrumāzijā, Austrālijā un Jaunzēlandē apgalvojis, ka seriāla panākumi ir "ārpus viņu vispārgalvīgākajiem sapņiem".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!